تقدیر استاندار یزد از محمد صالح رحیمی بافقی؛ جوان برگزیده بافقی در جشنواره خوارزمی ۹۷

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 6 فروردین 1398
تقدیر استاندار یزد از محمد صالح رحیمی بافقی؛ جوان برگزیده بافقی در جشنواره خوارزمی ۹۷

محمد علی طالبی؛ استاندار یزد با اهداء لوح تقدیر از محمد صالح رحیمی بافقی جوان برگزیده بافقی در جشنواره خوارزمی سال 97 با کسب رتبه اول قدردانی کرد.

محمد علی طالبی؛ استاندار یزد با اهداء لوح تقدیر از محمد صالح رحیمی بافقی جوان برگزیده بافقی در جشنواره خوارزمی سال ۹۷ با کسب رتبه اول قدردانی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد علی طالبی استاندار یزد و رئیس شورای آموزش و پرورش استان به همراه عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اهدا لوح تقدیر از محمد صالح رحیمی بافقی به دلیل کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی و حائز رتبه برتر کنکور سراسری در بیست و پنجمین سال متوالی سپاسگزاری و قدردانی نمودند.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:
جناب آقای محمد صالح رحیمی بافقی
اینک که استان یزد برای بیست و پنجمین سال متوالی به همت دانش آموزان مستعد و سختکوش صدر نشینی کنکور سراسری را از آن خود ساخته لازم میدانیم کسب این افتخار بزرگ را به همه آنها که در این موفقیت سهیم هستند را تبریک عرض نموده و زحمات شما را بعنوان برگزیده استان در سال ۹۷ با کسب رتبه اول در جشنواره خوارزمی را ارج گزاریم.

همچنین تمبر اختصاصی محمد صالح رحیمی بافقی بعنوان رتبه برتر کشوری در جشنواره خوارزمی سال ۹۷ از سوی اداره پست جمهوری اسلامی ایران چاپ و منتشر گردیده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page