رسیده به بافق فردا

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 22 آذر 1398

قابل توجه مسئولین:
در پی گران شدن بنزین مقرر شد  درآمد دولت از این ناحیه تحت عنوان حمایت از قشر آسیب پذیر به حساب آنها واریز شود.
اما معلوم نیست چگونه تشخیص داده شده که چه افرادی شامل این حمایت هستند ؟
فردی میلیاردها تومان ملک و دارایی دارد ولی در جایی ثبت نشده نیازمند حمایت شناخته شده است . ولی خانواده ای که درحسابی در حال تدارک مبلغی برای مثلا خرید یک خودرو یا تدارک هزینه جهیزیه یا ازدواج فرزتد خود است مرفه قلمداد می شود.
به حساب خانواده ای  با داشتن چند خودرو و زمین و خانه کمک معیشتی واریز شده اما به یک پیرزن که از زندگیش می زند تا هزینه مخارج کفن و دفن و مراسمات پس از مرگش را فراهم کند کمکی نمی شود.
بعضی از حساب ها متعلق به صندوق قرض الحسنه یا خیریه است ولی به نام فرد یا افراد می باشد.
خلاصه کلام این که به صرف وجود مبلغی در حساب فرد نمی شود قضاوت کرد که وی ثروتمند است. بنده یک فرهنگی بازنشسته هستم که پس از سی سال یک پراید مدل ۸۲ خریده ام ویک خانه با هزار وام وقرض ساخته ام و اندکی پول پدر مرحومم برای کارهای خیر پای حسابم بود ولی نه یارانه می گیرم ونه کمک معیشتی از گران شدن بنزین .
آقای احمدی نژاد به همه یارانه می داد.کسی که خودرو نداشت ذخیره می کرد و کسی که خودرو داشت از یارانه اش صرف سوخت می نمود واین به عدالت نزدیکتر بود و کسی ناراضی نمی شد.
(م.ر.خ)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 22 آذر 1398 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنظرم هر ادمی که مرفه هست دهن بازی برای شراکت با قشر کم درامد دارد یک روزی ، یجایی همه رو از کف میدهد خودش هم که نشود هستند که بالا بیارند ….مثل کسانیکه خانه های داخل شهر را رها کردند و یا صوری به نام دیگری زدند و در خانه های اهنشهر ساکن شدند به نظر خودشون زرنگی کردند ، کارگر بدبخت هرماه چقدر پول برای اجاره خانه باید بپردازد

You cannot copy content of this page