طرح الحاق شهرک پردیس به روستای مبارکه بافق تصویب و ابلاغ شد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
جمعه - 18 بهمن 1398
طرح الحاق شهرک پردیس به روستای مبارکه بافق تصویب و ابلاغ شد

استاندار یزد از تصویب و ابلاغ طرح الحاق شهرک پردیس به روستای مبارکه خبر داد‌.

استاندار یزد از تصویب و ابلاغ طرح الحاق شهرک پردیس به روستای مبارکه خبر داد‌.

محمد علی طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه با توجه به افزایش قیمت زمین که یکی از نیازهای اساسی جوانان است چه تدبیری اندیشیده شده است گفت:بهای توسعه یافتگی در برخی مناطق کشور افزایش قیمت زمین است.

وی با بیان اینکه شاید هیچ کجای استان این چنین رشد قیمت زمین رخ نداده اظهار داشت: این رشد موجب توسعه شهرستان شده است.

طالبی با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر پیرامون شهرک پردیس برای کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق موضوع در کارگروه زیربنایی استان اخذ پروانه ساخت مصوب شد خاطر نشان کرد: این مورد در بحث تامین زمین مورد نیاز در شهرستان موثر است.

مقام مسوول در پاسخ به اینکه چه راهکاری در رابطه با افزایش سهمیه بلیط قطار و توسعه ریلی شهرستان بافق وجود دارد عنوان کرد:طبق پیگیری های فرماندار سهمیه اضافه شده و راه آهن استان نیز قول افزایش سهمیه برای سال ۹۹ را داده است.

وی با بیان اینکه طی صحبت با مدیرکل راه آهن استان بر این موضوع تاکید خواهم کرد یادآور شد:در خصوص توسعه ریلی با قاطعیت می گویم شهرستان بافق حساس ترین نقطه برای توسعه ارتباطات ریلی و موقعیت ممتاز در کشور است.

وی افزود:اخیرا برای برخی سرمایه گذاران در حوزه ریلی اقداماتی در سطح استان انجام شده و امیدواریم در بافق نیز شاهد آن باشیم.

طالبی همچنین با اشاره به اینکه یکی از پروژه هایی که بصورت جدی پیگیری می شود دو خطه کردن مسیر بافق – ارژنگ است بیان کرد: بخشی از این پروژه در سفر ریاست جمهوری افتتاح و فاز بعدی آن در حال اجرا است که این امر به افزایش این ارتباطات کمک می کند.

بالاترین مقام اجرایی استان با اشاره به مساعدت و اختصاص زمین یا شهرکی برای فرهنگیان خاطر نشان کرد:در بافق محدودیت هایی وجود دارد اما طی جلسه ای که در حوزه فرهنگیان برگزار شد مقرر گردید پیشنهاداتی برای تغییر کاربری و رفع مشکل فرهنگیان داده شود .

استاندار یزد گفت: اقداماتی برای شناسایی زمین هایی مناسب انجام و در دستور کار شورای مسکن قرار می گیرد تا بتوان مساعدتی در این رابطه صورت گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page