دیدار اعضای شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق با ریاست شعبه تامین اجتماعی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 23 تیر 1399
دیدار اعضای شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق با ریاست شعبه تامین اجتماعی

اعضای شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق با رئیس شعبه تامین اجتماعی این شهرستان دیدار کردند.

اعضای شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق با رئیس شعبه تامین اجتماعی این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار علی اصغر سلطانی رئیس شورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و هفته تامین اجتماعی را به ریاست شعبه و کارکنان خدوم این سازمان تبریک عرض نمود و از زحمات شبانه روزی کادر درمان به ویژه همکاران متعهد و ایثار گر مراکز درمانی شهرستان که با تلاش خالصانه و فداکاری خود در روزهای پر التهاب شیوع بیماری کرونا نقشی ماندگار از ایثار و خدمت را در دفتر تاریخ پر افتخار ثبت نمودند ،تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه از مساعدت ها و ارائه راهنمایی های لازم در خصوص موضوع پرداخت حق ۴درصد مشاغل سخت و زیان آور که دغدغه پرسنل مجموعه به شمار میرود و امید است که در آینده نزدیک با توجه به پیگیریهای مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد بر طرف شدن این موضوع باشیم‌ تا پرسنل با آسودگی خاطر بازنشسته شوند سپاسگزاری کرد .

همچنین حاجی حسنی ضمن خو‌ش آمد گویی و خیر مقدم خدمت اعضای محترم شورای کارگری کارخانجات ابراز میدواری کرد با تعامل و همدلی با تشکل های کارگر ی بتوان آنچه در ‌شان و منزلت تلاشگران عرصه کار و تولید میباشد را با مطلوبیت و رضایتمندی بیش‌تر ارائه داد.

IMG_20200713_184042_299IMG_20200713_184050_515


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
پرسنل تعمیرات این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 تیر 1399 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت مجموعه شورای زحمتکش کارگری .فقط یه خواهش از دوستان دارم .اگر قراره نتیجه پیگیریها در مورد چهار درصد حق بیمه بازنشستگی پیش از موعد مثل تاکیدمیکنم مثل نتیجه پیگیریها در مورد منازل سازمانی باشه شما را به هر خدایی که میپرستید بیخیال بشید.فقط بیخیال شید با این پیگیریها تا چندماه آینده چیزی از تعمیرات لکوموتیو باقی نمی مونه. چیزی باقی نمی مونه.
ایکاش این پیام به دست و گوش دوستان برسه

You cannot copy content of this page