مدیر پروژه فسفات آسفوردی بافق خبر داد:آغاز عملیات عمرانی احداث کارخانه های تولید کودهای فسفاته و دی کلسیم فسفات در مجتمع فسفات آسفوردی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 29 مرداد 1399
آغاز عملیات عمرانی احداث کارخانه های تولید کودهای فسفاته و دی کلسیم فسفات در مجتمع فسفات آسفوردی

کابلی از آغاز عملیات عمرانی احداث کارخانه های تولید کودهای فسفاته و دی کلسیم فسفات در مجتمع فسفات آسفوردی خبر داد

کابلی از آغاز عملیات عمرانی احداث کارخانه های تولید کودهای فسفاته و دی کلسیم فسفات در مجتمع فسفات آسفوردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کابلی مدیر پروژه فسفات آسفوردی بافق صبح امروز  در دیدار با زاده رحمانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن اعلام این خبر گفت: بخشی از تجهیزات این دو کارخانه فردا وارد سایت می گردد.

وی همچنین یادآور شد: قرارداد احداث این صنایع جوار معدنی با یک سرمایه گذار توانمند به امضا رسیده و همت مجموعه بر این است که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان، هم طرح پر عیارسازی به نتیجه رسیده و هم کارخانجات فرآوری احداث تا ضمن ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر، فرآوری کنسانتره تولیدی فسفات در همین منطقه صورت پذیرد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد هم ضمن تلاش از اقدامات صورت گرفته و همراهی استانداری در رفع موانع این پروژه یادآور شد برای کودهای فسفاته هم بازار خوبی در داخل کشور وجود و هم کشورهای همسایه از کودها و مکمل های استاندارد تولید ایران حمایت می کنند.

لازم به توضیح است پس از دیدار ماه گذشته فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با استاندار یزد و تفاهم پیرامون سرمایه گذاری قرارگاه در استان، زاده رحمانی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی به عنوان نماینده استانداری جهت عملیاتی نمودن این مباحث معرفی شده اند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
اولیایی-زنجان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 - 8:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خبر بسیار مسرت بخشی است ، با توجه به ذخیره و عیار بسیار مناسب معدن فسفات اسفوردی ، وجود راه آهن و زیر ساختارهای لازم ، بافق مستحق و توان این را دارد تا چندین کارخانه جوارمعدنی مرتبط با کنسانتره فسفات و حتی سرب و روی در کنار آهن و فولاد را داشته باشد . هر چند الان هم برای تبدیل بافق در کنار قطب معدنی به قطب صنعتی دیر است ولی اقدامات و همت مسئولین را باید به فال نیک گرفت و برای تحقق اهداف در کوتاهترین زمان ممکن با تعامل ، وحدت و همیاری کلیه مسئولین و کمکهای مردم در ایجاد بستری امن برای سرمایه گذاری بیش از گذشته امیدوار بود و در رسیدن به اهداف نباید از تجربه و توان پیشکسوتان معدن وصنعت شهرستان غافل شد . آرزومندم بافق و مردم شایسته دیار قنات، قنوت و قناعت برآنچه که استحقاق آن را دارند نائل شود و باید دست یاری بسوی سرمایه گذاران دراز و از آنها به نحو ء شایسته استقبال نمود . یا حق

You cannot copy content of this page