تعامل شهرداری بافق با بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 5 شهریور 1399
تعامل شهرداری بافق با بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)

به بهانه بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان با دکتر عباسعلی معظمی رییس بیمارستان ولی عصر(عج) بافق دیدار و شهردار بافق از خدمات ارزنده کادر درمان و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، تقدیر و تشکر کرد.

به بهانه بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان با دکتر عباسعلی معظمی رییس بیمارستان ولی عصر(عج) بافق دیدار و شهردار بافق از خدمات ارزنده کادر درمان و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، سیدعلی نوروززاده شهردار بافق با تبریک فرارسیدن هفته دولت در این دیدار تصریح کرد: برای خدمت به مردم بسیاری از مشکلات با تعامل ، تفاهم و مشارکت قابل حل و فصل است.
رییس شورای شهر بافق نیز روز پزشک امسال را متفاوت‌ تر از سال های گذشته برشمرد و گفت: امسال پزشکان بسیاری در بین جامعه پزشکی نیستند و آنها سفید پوشیدند تا مردم سیاه پوش نشوند و عاقبت برای حفظ جان هم وطنان به شهادت رسیدند.
سید محمد باقی زاده افزود:این برهه زمانی یاد آور هشت سال دفاع مقدس است و خدمات ارزنده کادر درمان قابل مشاهده برای همگان است.
محمدی سخنگوی شورای اسلامی شهر هم در ادامه این دیدار بیان داشت: بافق از نظر خدمات درمانی و اجتماعی شهری وابسته به ارگان های دولتی و معدنی است و مشاغل آزاد زیادی در این شهر نیست اما امکانات موجود در شهر برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان کفایت نمی کند.

وی خطاب به رئیس بیمارستان افزود: باید تلاش شود تا گام های موثر و بزرگ تری در این راستا برداشته شک تا حداقل مقدمات لازم برای رفع مشکل شهروندان فراهم شود.
محمد رنجبر، رییس شورای اسلامی شهرستان هم بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی تاکید کرد و گفت: اعتماد سازی بین مردم در خصوص ارائه خدمات بیمارستان به انها، ضرورت افزایش انگیزه بین کادر درمان و استفاده از اعتبارات درمانی استانی و کشوری از دیگر مباحثی بود که در این دیدار مطرح کرد.
دکتر معظمی رییس بیمارستان ولی عصر (عج)بافق همچنین ضمن تشکر از مسوولان گفت: بافق علی رغم پتانسیل بالایی که دارد از نظر خدمات درمانی و فضای سبز هنوز جای کار بسیاری دارد.
وی تعامل با رسانه های شهرستان، فعال شدن روابط عمومی بیمارستان و ارتقا انگیزه پرسنل و کادر درمان را از اقدامات در حال انجام خود در این شهرستان برشمرد.
رییس بیمارستان ولی عصر (عج) بافق تاکید کرد: باید تلاش کنیم با همکاری همه مسوولان و مردم عدالت بیشتری را در حوزه ارائه خدمات، انگیزه پرسنل و تخصیص اعتبار پیاده کنیم.
دکتر معظمی همچنین آمادگی خود را جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان‌ و ارتقا وضعیت درمان شهرستان‌ را اعلام کرد.
او با اشاره به رفع برخی مشکلات احداث بیمارستان ۹۶تخت خوابی بیان داشت: باید سریعا منابع را جذب کنیم تا به خاطر عدم تجهیزات وقفه ای برای احداث این بیمارستان ایجاد نشود.
معظمی ادامه داد: در هر مجموعه ای کاستی ها و نارسایی هایی موجود است اما باید سعی کنیم این موارد را حل و به وضع مطلوب تری نزدیک شویم.
کمبود پزشک متخصص و عدم استفاده از ظرفیت های موجود درمانی برخی از مشکلاتی بود که رییس بیمارستان ولی عصر (عج)بافق به آن اشاره کرد.

IMG_20200826_141914_968IMG_20200826_141910_636IMG_20200826_141907_465IMG_20200826_141856_511


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 3:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هی جلسه میذارین که این بیمارستان تموم شه و تکمیل بشه
فقط شعار میدین
چندین سال دیگه کار داره و هیچ پیشرفت آنچنانی نداره

You cannot copy content of this page