ابلاغ حکم رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 12 شهریور 1399
ابلاغ حکم رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق

حکم رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق ابلاغ شد

IMG_20200902_000352_331

حکم رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق ابلاغ شد.

طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس و اعضای هیات اسکیت استان یزد احمد تشکری بافقی به عنوان رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق منصوب شد.

تشکری در این جلسه به ارائه برنامه های آینده در خصوص توسعه ورزش اسکیت در شهرستان بافق پرداخت و گقت:با تعیین زمین اختصاصی اسکیت طرح ساخت و ساز آن آغاز می شود.
IMG_20200902_000348_124

وی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس سابق اسکیت شهرستان بافق عنوان کرد: با وجود تلاش های محمدرضا امیدوار و برگزاری کلاس های مربیگری و پیگیری امورات مربوطه مربیان خوبی پرورش یافته اند که می توان گفت بافق از نظر مربی در این ورزش خودکفا است.

رئیس هیات اسکیت شهرستان بافق ابراز امیدواری کرد پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا، به منظور استعدادیابی تفاهنامه ای با آموزش و پرورش منعقد شود.

وی با بیان اینکه در مناطق دیگر کشور بعضا دیده می شود از ورزش اسکیت به عنوان منبع درآمد و تبلیغات نیز استفاده می شود تصریح کرد: با ایجاد انگیزه بین مربیان بازیکنانی در سطح قهرمان کشوری و حرفه ای پرورش خواهیم داد.

تشکری در پایان ضمن تقدیر مجدد از زحمات و تلاش های خیر ورزشی و رئیس سابق هیات اسکیت شهرستان بافق خاطر نشان کرد: با قاطعیت اهداف و برنامه های وی را دنبال خواهیم کرد.

گفتنی است: محمدرضا امیدوار خیر ورزشی که سال ها موجب رونق و توسعه ورزش اسکیت شد به عنوان رئیس هیات شمشیربازی از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان به استان معرفی که حکم وی نیز ابلاغ شده و بزودی مراسم تکریم و معارفه انجام می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page