انعقاد تفاهم نامه احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه بین شرکت فروز آرمه و آموزش و پرورش شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 دی 1399

تفاهم نامه ساخت یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با مشارکت شرکت فروز آرمه و نوسازی مدارس استان با حضور معاون مالی شرکت سنگ آهن بافق به امضا رسید .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ تفاهم نامه احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه ای بین شرکت فروز آرمه و آموزش و پرورش شهرستان با حضور محمدرضا قاسم زاده بافقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، ایرج طهرانی مدیر عامل شرکت فروزآرمه ، مهندس پاک دلان ، مهندس درندی و مهندس طالعی مدیر مالی شرکت سنگ اهن مرکزی ایران بافق امضا شد.

در ابتدا مدیر آموزش و پرورش بافق با شرح وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان ، افزود: در سال‌های اخیر در زمینه مدرسه سازی و مرمت مدارس با کمک خیرین و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گام‌های موثری برداشته شده است اما با این حال ۳۵ درصد از فضای آموزشی موجود در شهرستان تخریبی است که امیدواریم با کمک خیرین مدرسه ساز بتوانیم آموزش و پرورش را از لحاظ فضای آموزشی به سطح مطلوب برسانیم .

ایرج طهرانی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت :کمک به تعلیم و تربیت کمک به پیشرفت جامعه است زیرا که نتیجه ی مدرسه سازی ، انسان سازی است .

شایان ذکر‌ است ؛ این مدرسه ۱۲ کلاسه درزمینی با مساحتی بیش از۶۲۰۰ مترمربع با مشارکت۵۰ درصدی شرکت فروز آرمه و نوسازی استان احداث خواهد شد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page