واگذاری زمین برای اجرای طرح مگا مدول تولید آهن اسفنجی در بافق

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 21 تیر 1400
واگذاری زمین برای اجرای طرح مگا مدول تولید آهن اسفنجی در بافق

مدیر عامل شرکت نوظهور کویر بافق از واگذاری زمین توسط فرمانداری برای اجرای طرح مگا مدول تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۲ میلیون تن در سال خبر داد.

مدیر عامل شرکت نوظهور کویر بافق از واگذاری زمین توسط فرمانداری برای اجرای طرح مگا مدول تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۲ میلیون تن در سال خبر داد.

غلامرضا قمیشی در نشست خبری با خبرنگاران دفتر خبر و سایت خبری تحلیلی “بافق فردا ” با اشاره به اینکه شرکت نوظهور با تجارب و سوابق سهامداران وارد عرصه استخراج و فرآوری معدن شد عنوان کرد:با افزایش ارزش سنگ مصمم شدیم تا حرکتی بزرگ برای راه اندازی طرح مگا مدول آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ سال سنگ به طور خام از شهر بافق خارج می شد خاطر نشان کرد:شرکت نوظهور با توجه به سودآوری که کسب کرد می توانست وارد دو کار شود، استخراج سنگ و قراردادن مبالغ فروش در بانک و جذب سود آن، تعریف پروژه و توجه به خواست مردم به منظور توسعه و اشتغال پایدار و فراهم کردن ارزش افزوده برای شهر.

مدیر عامل شرکت صنایع معدنی نوظهور کویر بافق افزود: تلاش کردیم تا برای تبدیل شدن این شهر به یکی از قطب های فولادی کشور با جلب موافقت سهامداران توسعه صورت گیرد.

او با اشاره به واگذاری زمین به منظور ایجاد طرح مگا مدول تولید آهن اسفنجی بیان کرد: شنبه آینده قرارداد با مشاور و متعاقبا قرارداد آن با پیمانکار منعقد می شود تا با در اختیار گذاشتن پیش پرداخت پروژه با بکارگیری مشاور و پیمانکار قوی شروع به ساخت شود.

قمیشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدرت مطالبه گری رسانه ها عنوان کرد: شما به عنوان نماینده افکار عمومی کمک کنید تا به اهداف تکمیل زنجیره فولاد در بافق برسیم.

او افزود: مردم امروز دیگر وعده و وعیدها را نمی پذیرند اینکه مسوولی بیان کند سال دیگر کار انجام می شود مردم نمی پذیرند زمان باید تعریف شده باشد، روزها بار صنعتی و اجرایی خاص خود را دارد.

وی با اشاره به توانایی شرکت نوظهور کویر بافق به دلیل مستقل بودن در تصمیم گیری، پشتیبانی مالی، تجربه و تخصص گفت: در این راه پر فراز و نشیب همت همگان را می طلبیم تا فرصت طلایی که از برنده شدن مزایده آنومالی شمالی به دست آمده مثمر ثمر باشد.

۲۰۲۱۰۷۱۲_۱۱۴۸۱۲

۲۰۲۱۰۷۱۲_۱۱۲۲۲۸

۲۰۲۱۰۷۱۲_۱۱۰۴۲۸


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
Mohammad این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 تیر 1400 - 8:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بیشترین ارزش افزوده مربوط به مرحله فولادسازی است و نه آهن اسفنجی.
وقتی ۲ طرح آهن اسفنجی در بافق در حال احداث )کسری و ابویی( هست چرا باید یک طرح دیگر اضافه شود و بعدا بافق را با کمبود خوراک مواجه سازد؟!

You cannot copy content of this page