کسب رتبه برتر سی و نهمین مسابقات قرآن ،عترت و نماز کشور توسط دانش آموز بافقی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 11 مرداد 1400
کسب رتبه برتر سی و نهمین مسابقات قرآن ،عترت و نماز کشور  توسط دانش آموز بافقی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ دانش آموز بافقی در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن ،عترت ونماز کشور موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بخش پژوهشی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ دانش آموز بافقی در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن ،عترت ونماز کشور موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بخش پژوهشی شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد: محمد صادق تفکری بافقی در این دوره از مسابقات که به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان ها برگزار شد توانست رتبه ارزشمند دوم کشوری در رشته نهج البلاغه پایه یازدهم پسران را کسب نماید.
وی ادامه داد : مسابقات کشوری با میزبانی استان خراسان رضوی در بخش آوایی و استان سمنان در بخش پژوهشی در بازه زمانی ۲۶ تیرلغایت ۶ مرداد با شرکت دانش آموزان منتخب استان های سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار گردید.
میرجعفری افزود: این افتخارآفرینی حاصل عنایت خداوند متعال، همت و تلاش دانش آموز قرآنی، همراهی اولیاء گرامی و زحمات اساتید و مربیان دلسوز و فداکاری است که خالصانه در راستای پیشبرد اهداف حیات بخش قرآن کریم فعالیت می کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page