رفع اختلافات خیر و پیمانکار آموزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 12 بهمن 1400
رفع اختلافات خیر و پیمانکار آموزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی

چندی پیش در سفر استاندار یزد و نشست خبری که با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق برگزار شد خبرنگار" بافق فردا "سوالی در خصوص بلاتکلیفی مدرسه شهید سلیمانی مطرح شد که استاندار در این مورد ابزار بی اطلاعی کرد و به صراحت از فرماندار خواست تا به موضوع ورود پیدا کند و برای حل این مشکل برنامه ریزی های لازم انجام شود

چندی پیش در سفر استاندار یزد و نشست خبری که با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق برگزار شد خبرنگار” بافق فردا “سوالی در خصوص بلاتکلیفی مدرسه شهید سلیمانی مطرح شد که استاندار در این مورد ابزار بی اطلاعی کرد و به صراحت از فرماندار خواست تا به موضوع ورود پیدا کند و برای حل این مشکل برنامه ریزی های لازم انجام شود.

صبح امروز خیر و پیمانکار این آموزشگاه با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در محل اجرای پروژه به ایراد خواسته ها و شکواییه های خود پرداختند.

فرماندار پس از شنیدن صحبت ها خیر مدرسه ساز (مدیر عامل شرکت کاوشگران جهاد نصر بافق) و پیمانکار اعلام کرد سه شنبه همین هفته کارشناس رسمی دادگستری از استانداری یزد و دو ناظر از طرفین برای برآورد قیمت قسمت کار شده در محل حضور پیدا می کنند.

۲۰۲۲۰۱۳۰_۱۳۳۹۲۳

۲۰۲۲۰۱۳۰_۱۳۳۹۲۷

۲۰۲۲۰۱۳۰_۱۳۳۹۱۵

صمیمی همچنین عنوان کرد: پس از اعلان و نظر کارشناس و ناظران و تسویه حساب پیمانکار، خیر برای ادامه کار و انعقاد قرارداد جدید وارد عمل می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page