پرداخت دو درصد عمران و آبادانی معادن حق بافق است/ سرمایه گذاری با مبلغ درشت در بافق صورت می گیرد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
یکشنبه - 17 بهمن 1400
پرداخت دو درصد عمران و آبادانی معادن حق بافق است/ سرمایه گذاری با مبلغ درشت در بافق صورت می گیرد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار "بافق فردا " در پاسخ به اینکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق معتقد است رسانه در خصوص عدم دریافت دو درصد توسط شورای اسلامی و شهرداری مطالبه گری کند تا در شهر سرمایه گذاری صورت پذیرد، نظر جنابعالی در این رابطه چیست عنوان کرد: آنچه حمیدیان می گوید خودش باید جواب دهد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا ” در پاسخ به اینکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق معتقد است رسانه در خصوص عدم دریافت دو درصد توسط شورای اسلامی و شهرداری مطالبه گری کند تا در شهر سرمایه گذاری صورت پذیرد، نظر جنابعالی در این رابطه چیست عنوان کرد: آنچه حمیدیان می گوید خودش باید جواب دهد.

علی اکبر عزیزی با بیان اینکه دو درصد عمران و آبادانی حق شهرستان بافق است تصریح کرد: ما نیز در این خصوص مطالبه گری می کنیم تا حق شهرستان پرداخت شود.

وی افزود: اینکه چه سرمایه گذاری و از چه منبعی باید انجام شود را فرماندار، شورای اسلامی شهر و مسوولین باید تصمیم گیری کنند.

عزیزی خاطر نشان کرد:چند سرمایه گذار خوب با مبالغ درشت بزودی در شهر بافق و در حوزه فولاد سرمایه گذاری خواهند کرد و این امر ذیل شرکت سنگ آهن است تا بحث تغذیه انجام شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 بهمن 1400 - 12:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام احسنت به دیدگاه معاون سیاسی استاندار خودمسولین شهر در رأس همه فرماندار باید تصمیم بگیرد نه شخصی که موظف به پرداخت دیون به شهر است کار آقای مدیر عامل مثل این میماند یک شهروند بگوید شما فلان خیابان درست کنید من عوار ض بدم اگر قرار این بود که دیگه این شهر نه شهردار میخواست نه فرماندار. ونکته آخر اینکه آقای مدیر عامل بدانند ایشان مدیر عامل یک معدن هستند نه مدیر عامل شهر وبرای تصمیم گیری شهر بزرگانی مانند امام جمعه محترم فرماندرسخت کوش و شهردار دلسوز هستند

You cannot copy content of this page