برگزاری چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 24 آبان 1401

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ چهارمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بافق با حضور مسوولین و خیرین مدرسه ساز شهرستان در آموزشگاه قرآنی یاران حضرت مهدی عجل ا… برگزار گردید.

سید جواد میرجعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کمک به تعلیم و تربیت را یکی از راه های رسیدن به هدف خلقت انسان یعنی رسیدن به رشد و کمال عنوان و تصریح کرد :خیرین و انسان های نیک اندیش با کمک به توسعه و تجهیز مدارس در راستای تعالی انسان گام بر می دارند.

وی انسان سازی را رویکرد خیرین مدرسه ساز دانست و افزود :پیشرفت کشور و فتح قله های علم با کمک سخاوتمندان مدرسه یار صورت می پذیرد.

میرجعفری با بیان اینکه شهرستان بافق 74 واحد آموزشی دارد یاد آور شد : 20 درصد از مدارس شهرستان یعنی حدود 17 مدرسه تخریبی می باشند و نیاز به بازسازی و تعمیر اساسی دارند.

وی ادامه داد : 9 مدرسه در سطح شهرستان در حال ساخت می باشد که از 30درصد تا 90 درصد انجام شده که لازم است حداقل 7 آموزشگاه راه اندازی شود.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کمک به تعلیم و تربیت را از باقیات الصالحات معرفی و خاطر نشان کرد : ساخت فضای آموزشی ،توسعه و تجهیز مدارس و خدمت به دانش آموزان از صداقات جاریه به حساب می آید که علاوه بر پاداش اخروی ، باعث رشد و پیشرفت کشور نیز می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر امام جمعه شهرستان نیز مسئولین و مردم را به کمک به مجموعه آموزشی و پرورشی شهرستان فراخواند و افزود : سرمایه گذاری برای رشد و تربیت سرمایه های انسانی کشور می تواند بهترین راهبرد پیشرفت اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.

دکلمه خوانی ، اجرای سرود و تجلیل از خیرین از جمله برنامه های این مراسم بود.

برگزاری چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بافق

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 24 آبان 1401 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بهتر بود به نیکوکاران هم میپرداختید و نامی از ایشان می اوردید
آموزش پرورش بهتره نام نیکوکارانی که در سال های گذشته مدرسه ساخته اند را زنده کند تا دیگر همشهریان هم در امر مدرسه سازی شرکت داشته باشند

You cannot copy content of this page