برگزاری پیش اجلاس نماز در شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 13 دی 1401
برگزاری پیش اجلاس نماز در شهرستان بافق

همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و در راستای اجلاس استانی نماز، اجلاس شهرستانی نماز ویژه جامعه کار و تلاش شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری بافق برگزار شد.
رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق در این مراسم ضمن اشاره به نقش موثر معنویات و در صدرآنها به جا اوردن نماز با خلوص نیت و حضور قلب در پیشگیری از اسیبهای اجتماعی ،گفت: امروزه به دلیل کمرنگ شدن ارتباط با خدا و نیز هجمه های فرهنگی و تزریق فرهنگ مبتذل غرب از طریق فضای مجازی و شبکه ها و رسانه های معاند به جامعه و روان جوانان، خانواده های زیادی اسیب می بینند و در معرض فروپاشی قرار میگیرند که میتوان با بکار بستن شیوه های مفید تربیتی و با فراگیری مهارتهای روانشناسی دینی فرزندان را به سمت معنویات و نماز دعوت کرد و با پاسخگویی درست به سوالات و شبهاتشان انها را در مسیر درست هدایت کرد.

علی اصغر نوری شادکام از کارفرمایان و کارگران که نقش انها در شکوفایی اقتصاد و پیشبرد اهداف نظام هم در بعد مادی و هم در بعد معنوی موثر و بی بدیل است خواست در محیط های کاری خود به موضوع نماز و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش اهمیت بدهند چرا که کارگران مقید به دین و معنویت مسلما با تعهدی که دارند موجب بهره وری بیشتر خواهند شد و از این مسیر هم به لحاظ معنوی وهم به لحاظ مادی برای هر دو و در نهایت برای جامعه پیشرفت حاصل میشود.
فرماندار و رییس شورای اقامه نماز شهرستان نیز ضمن تشکر از کارگران وکارفرمایان برتر حوزه نماز تداوم اجرای برنامه های فرهنگی مناسب را خواستار و از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز بابت فراهم نمودن مقدمات برگزاری این اجلاس تشکر نمود.
در پایان جلسه از تعداد ۲۱ نفر از مدیران و کارفرمایان برتر در حوزه نماز و خادمان و فعالان برتر نماز جامعه کار و تلاش شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل امد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page