به خاطر وجود مسؤلین کم کار و ناآشنا به قوانین، شوراها اوضاع خوبی ندارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 اردیبهشت 1402

 

۹ اردیبهشت و نامگذاری این روز به عنوان روز شورای اسلامی، بهانه ای شد تا خبرنگار” بافق فردا” به سراغ تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بافق برود و با آنان در خصوص برخی از مشکلات و مسائل به گفتگو بنشیند.

ولی جعفری رئیس شورای اسلامی روستای حاجی آباد در خصوص نقطه قوت و ضعف قانون شوراها عنوان کرد: نقطه قوتی ندارد؛ زمانی که مسئول کم کار و نا آگاه به قوانین در مسندکار باشد، شورا اوضاع خوبی ندارد و این نقطه قوت را صفر می رساند.

وی بیان کرد: وصف نقطه ضعف را می توان در کلمات بالا که بیان شده پیدا کرد یعنی واقعا وقتی نقطه قوتی نباشد و درحد صفر باشد تعیین نقطه ضعیف معنی ندارد زمانی که نقطه قوتی باشد می توان نقاط ضعف ارزیابی کرد.

رییس شورای اسلامی روستای حاجی آباد در خصوص اهداف خود قبل از ورود به شورا گفت: چیزی که در فکر و ایده ما (البته نه من بلکه بیشتر اعضای شورا ها) بود، آبادنی روستاها بود کهبا وجود مسولین ناکارامد و ضعیف واقعا تحقق نیافت.

جعفری افزود: البته باتوجه به انتخاب مردم و اینکه باید برای اعتمادی که مردم داشتند کاری انجام داده می شد شورا باید از طریق ارگانهای دیگر با پیگیری در رفع مشکلات قدم بردارد، هرچند کوچک.

وی ادامه داد:البته می توانم عنوان کنم برای اهدافی که قبل از آمدن به شورا فکر می کردم به آن نزدیک شدم.

جعفری با اشاره به اینکه شوراها می توانند با انتخاب یک بخشدار قوی، منسجم و کاربلد با سرعت بیشتر حرکت کنند خاطر نشان کرد: در اینجاست که کمی از درد و مشکلات مردم روستا کاسته می شود.

رییس شورای اسلامی روستای حاجی آباد بیان کرد: در خصوص احساسش برای حضور در شورا گفت: برای اینکه بتوانیم برای رفع مشکلات روستا قدمی برداریم وارد این مجموعه شدیم ولی متاسفانه مسوولینی بر مسند کار بودن که دوست نداشتند با مجموعه شوراها همکاری کنند و این یک‌معضل بزرگ می باشد.

وی گفت: البته با قدرت بیشتر و همراهی مسوولین برای رفع مشکلات مردم گام برمی داریم و فکر می کنم کمی هم در این زمینه موفق بودیم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page