مسؤلین با قوانین غلط، دست و پای شورای روستا را برای تحقق اهدافشان نبندند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1402

۹ اردیبهشت و نامگذاری این روز به عنوان روز شورای اسلامی، بهانه ای شد تا خبرنگار” بافق فردا” به سراغ تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بافق برود و با آنان در خصوص برخی از مشکلات و مسائل به گفتگو بنشیند.

کاظم زریگانی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بافق و همچنین رئیس شورای اسلامی روستای کوشک در این گفتگو در پاسخ به اینکه آیا به اهدافی که قبل از ورود به شورا داشته اید دست یافتید عنوان کرد:بنده حدود ده سال سابقه حضور در شورای اسلامی روستای کوشک را دارم.

وی افزود: اهدافم را طول این مدت به هر صورتی بوده و با کمک مسئولین و مردم روستا تقریبا به سرانجام رسانده ام ولی انتظار داشتم این اهداف خیلی زودتر تحقق یابد.

زریگانی در پاسخ به اینکه نقاط قوت و ضعف قانون شوراها چیست گفت:نقطه قوت به پیگیری و مطالبه شورا مربوط میشود ولی ضعف در قانون شوراها را باید مسئولین موشکافی کنند.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بافق تصریح کرد:مسوولین پای دردودل شوراهای روستا بشینند و ببینند که روستاها با چه مشکلاتی روبرو میشوند بعد قانون گذاری کنند تا بتوانند گره ای از مشکلات روستاها را باز کنند نه اینکه قانون دست و پای مسئولین روستا را برای تحقق اهدافشان ببندند.

وی خاطر نشان کرد:باعث افتخار بنده است که خدمتگزار مردمان روستا هستم  امیدوارم بتوانم در حد توان مشکلات مردم روستا را پیگیر کنم و با کمک مسئولین و مردم آن را به سرانجام برسانم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page