کار در شورای روستا مخصوصا شوراهای فاقد دهیاری خیلی دشوار است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 10 اردیبهشت 1402

 

۹ اردیبهشت و نامگذاری این روز به عنوان روز شورای اسلامی، بهانه ای شد تا خبرنگار” بافق فردا” به سراغ تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بافق برود و با آنان در خصوص برخی از مشکلات و مسائل به گفتگو بنشیند.

اکبر فلاح رییس شورای روستای دارستان در پاسخ به اینکه نقاط قوت و ضعف قانون شوراها چیست گفت:با اجرای صحیح  قانون شوراها و رفع مشکل روستائیان ، نقاط ضعف کمتر دیده می شود .

وی افزود: متاسفانه به دلیل بی توجهی بعضی از مسئولین،بسیاری از روستاهها از نیازهای اولیه اجتماعی مثل آب آشامیدنی ،جاده  و ارتباطات محرومند.

فلاح در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه قبل از عضویت در شورا، از سال ۷۷ پیگیر مطالبات اهالی روستا در زمینه کشاورزی بودم و در خیلی از موارد زود به نتیجه می‌رسیدم تصورم این بود که با ورود به شورا طی دوره اول کارههای زیادی انجام می شود ولی در حال حاضر که برای سومین بار انتخاب شدم یعنی طی ۱۰ سال هنوز مشکلات زیادی هست که باید پیگیری شود.

رییس شورای اسلامی دارستان با اشاره اینکه برخی از روستاها فاقد دهیاری هستند تصریح کرد: این موضوع موجب باعث عقب افتادن اجرای طرح ها و پروژه ها نشده است.

او افزود: زمانی که پیگیر رفع مشکلات هستم و با موانع اداری از یک طرف و گاها” سنگ اندازی افرادی از روستا برخورد می کنم برخی اوقات توانم کم می شود؛اما پیشرفت یک طرح، احساس خوبی به بنده می دهد؛موانع و خستگی مسیر را فراموش می کنم.( بطور مثال برای جاده از سال ۷۹ تا ۹۳ پیگیری کردم با آسفالت جاده زحمت ۱۴ ساله ام به ثمر نشست.)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page