اجرای  تیم منتخب برنامه عصر جدید از بافق در زورخانه زندان مرکزی یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 20 اردیبهشت 1402

همزمان با سالروز ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در زندان مرکزی یزد برگزار شد

اجرای  تیم منتخب برنامه عصر جدید در زورخانه زندان مرکزی یزد

همزمان با سالروز گرامیداشت۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای مراسمی با حضور مدیر کل زندانهای استان و رئیس حفاظت اطلاعات و دادگستری و جمعی از مسئولین قضایی و اداره کل زندانهای استان یزد در زورخانه پوریای ولی ندامتگاه مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زندان مرکزی یزد،در این مراسم که به میزبانی زورخانه پویای ولی زندان مرکزی یزد برگزار شد تیم منتخب زورخانه ای رحیم هدایت شهرستان بافق که در برنامه عصر جدید موفقیت چشمگیری داشتن به اجرای برنامه پرداختن.

رضا مقبلی مدیر کل زندانها،در این آیین با اشاره به ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای گفت:

مهمترین معیار ورزش پهلوانی و زورخانه ای اخلاق ، ادب ، گذشت ، جوانمردی و پای‌بندی به اعتقادات است.

مقبلی افزود: باید روزبه‌روز شاهد اشاعه فرهنگ پهلوانی که برگرفته از منشأ امام علی (ع) است در بین آحاد جامعه مخصوصا مددجویان زندانها باشیم زیرا ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردانی است.

مدیر کل زندانها همچنین اظهار داشت: در ورزش زورخانه ای توجه به ارزش‌ها و اعتقادات، احترام به بزرگان و ادب و جوانمردی و انسان‌دوستی به‌خوبی مشاهده می‌شود.

همچنین در حاشیه این مراسم احمد جعفرپور پیشکسوت و رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان یزد گفت: با گسترش و ترویج ورزش پهلوانی ورزشکاران با شخصیت و منش امام علی (ع) آشنا شده و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

شایان ذکر است در ابتداء این مراسم حمید استادیان، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی  گزارشی از فعالیتها های مددجویان در حوزه ورزش ارائه نمود.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالین ورزش زندان مرکزی تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page