پاسخی به نوشته سرکار خانم عبداللهی در مورد مجمع هم اندیشی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 مرداد 1402

 

 

مطلب سرکار خانم عبداللهی را در مورد مجمع هم اندیشی خواندم

با عنایت باینکه در گوشه ای از متن  بر اجرا نقد داشتند ،ضمن وارد دانستن نقد ایشان مبنی براین که شخص ایشان یکی از کسانی بودند –  که بدلیل دیر ثبت نام کردن برای ابراز نظر و پیشنهاد، با در نظر گرفتن سقف جلسه و سین برنامه – متاسفانه نتوانستند ابراز نظر داشته باشند که بنده به عنوان مجری چند بار از این جهت  به طور کلی از چند نفری که دیر ثبت نام کرده بودند و فرصت استفاده از نظراتشان فراهم نشد ، عذر خواهی کردم.

البته لازم به ذکر است با توجه به زمان و چینش برنامه، این اولین باری نبوده که افرادی از سخن گفتن بی نصیب ماند و یک مورد طبیعی دراجرای برنامه های این چنینی می باشد.البته سرکار خانم عبداللهی احتمال برای اولین بار افتخار حضور در این نشست را داده اند.

حقیر به نوبه خود، باز هم  از ایشان و چند نفر آقا و یک نفر خانمی که توفیق استفاده از بیاناتشان را نداشتیم،عذر خواهی می کنم.

ظاهرا سرکار علیه خودشان نیز مانند برخی دیگر از شرکت کنندگان اصلا به موضوع جلسه که: زیر ساختهای آموزش و پرورش و نیز گزارشی از اقدامات در خصوص صورتجلسه دوم دی ۱۴۰۰ بوده التفات نداشته و ندارند.چون الان هم ایشان موضوعاتی چون انتقاد از چرایی عدم استفاده از هنرمندان بومی و عدم حمایت از نویسندگان بافقی وزرایی هزینه برای مشاوران تکراری سنگ آهن وزارتی بازی ودانشگاه فنی و… را مطرح کرده اند که متاسفانه موضوع این نشست نبوده است.

در هر صورت از نقد حضرتعالی متشکرم.

محمد عباسی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page