فولاد بافق در بورس عرضه می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 مرداد 1402

 

 

مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت و آهن و فولاد بافق از عرضه شدن فولاد بافق در بورس خبر داد.

سید محسن ابویی با بیان اینکه دوست داریم مردم بافق و در وهله اول کارکنان فولاد بدون رقابت سهامی را خریداری کنند عنوان کرد: سرمایه ثبتی شرکت ۲/۸ همت تا پایان سال گذشته بوده است و در مجموع مجموعه ما ۲۵ همت سرمایه گذاری با دلار ۵۰ هزار تومان دارد.

ابویی با اشاره به اینکه ده همت از صندوق توسعه ملی از سال ۹۱ مصوب شده است عنوان کرد: این تسهیلات خرد خرد در حال پرداخت است.

مدیر عامل فولاد بافق افزود:رقم سرمایه گذاری شرکا از تسهیلات بیشتر است؛ اصولا تولیدی ها ۸۰ درصد سرمایه آن از تسهیلات است اما آورده سرمایه گذاران فولاد بافق خیلی بیشتر از اینها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مسوولیت های اجتماعی فولاد بافق اشاره کرد و گفت: بنده امانتدار هستم،از من نخواهید از کارخانه هایی که به سرانجام نرسیده پول پاشی کنم تا نام مرا خوب بشنوید.

از من نخواهید بریز و بی پاش بیهوده کنم.

از من بخواهید ماهی گیری یاد بدهم و یک طرحی اینجا افتتاح کنم که صد سال بماند.

مدیر عامل فولاد بافق تصریح کرد:از من نخواهید باشگاه فوتبال بزنم که با آن پولشویی کنم صد تا هزینه را کنار آن رد کنم و برود که می خواهم ماهیانه ۵۰۰ هزینه فوتبال بدهم.

ابویی در ادامه عنوان کرد:حلالی را حرام نکردم و حرامی را حلال، ۶۰ درصد سرمایه گذاری فولاد بافق خصوصی است و ۴۰ درصد هم آن امانتدار آن هستم؛ افرادی که سرمایه خود را گذاشتند از کارگر، خبرنگار، کارمند و… سهامدار هستند.

وی گفت: دوستان متوجه باشند ابویی بخش خصوصی است دولتی نیست

اگر چک برگشت بخورد مانند مدیر دولتی عزل نمی شوم حساب زندگیم و ۶ کارخانه دیگر قفل می شود.

اگر هزینه ای می خواهم انجام دهم حتما باید با حساب و کتاب باشد و تمام سهامداران راضی باشند.

شما خودتان را بگذارید جای سهامدار وقتی در فولاد بافق سرمایه گذاری کردید سود ندهم ۱۰۰ کیلومتر جاده بسازم در مورد آن چه می گویید؟!!!

ادامه دارد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page