اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش نیروی انسانی در سال جدید

دسته: صنعت و معدن
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 مرداد 1402

 

مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت و آهن و فولاد بافق عنوان کرد: در سال جدید برای آموزش نیروی متخصص بومی اعتبار ۲ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

سید محسن ابویی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد عنوان کرد:نیروی انسانی خبره و فنی در بافق بسیار کم است.

وی افزود: طبق آمار و آخرین فراخوان استخدام از نیروی مورد نیاز در بحث فنی و تخصصی ۹ نفر ثبت نام کردند و ۱۷۱ نفر در خدمات پشتیبانی.

ابویی با بیان اینکه با جذب نیروی بومی سالیانه مقدار زیادی پول هزینه می کنیم تا آموزش انجام شود عنوان کرد: برای اینکه بچه بافق یک ربع تا کارخانه راه دارد، با توجه به عرقی که دارد دلش می سوزد،نیروی غیربومی ۲۴ روز کار می کند چند روز در کنار خانواده هست.

مدیر عامل فولاد بافق با بیان اینکه نیروهای فنی غیر بومی ها با سابقه هستند افزود:بعضا کارخانه احداث کرده اند و واقعا می توانند کمک دست بسیار خوبی باشند.تمام تلاشم این است بومی ها آموزش ببینند
استاد از خوزستان و اصفهان و… دعوت می شود در سال جدید بودجه ۲ میلیارد تومانی برای آموزش در نظر گرفته شده است ؛سال گذشته همین رقم هزینه بوده است.

ابویی عنوان کرد: برای راه اندازی نورد قرارداد با ذوب آهن اصفهان، خراسان و… منعقد شد تا نیروها آموزش ببینند.

وی در پاسخ به اینکه چرا سرعت کار شما برای احداث کارخانه بالا است گفت: چون زمان برای ما هزینه دارد، برای لحظه باید پول داد با وام کار می کنم با پول سهامدار و بها دارد اگر سرعت نباشد کم می آورم.
باید طرح سریع به بهره برداری برسد تا دیون را بتوان برگرداند .

وی در بخشی دیگر گفت: شرکت تاکنون سود نداشته است؛و مدام در حال توسعه است. کار سختی است روی پا خود بایستد، به درآمد عالی برسد حتما هزینه در بخش مسوولیت اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد.

ابویی افزود:به من مدیرعامل اجازه بدهند جایی کار خیر را اولویت بندی کنیم
جایی در یکی از استان ها غسالخانه ندارد روی تخت سنگ چادر می کشند و میت را غسل می دهند، برخی اوقات افراد نیازمند که نان شب ندارند معرفی می شوند جای من باشید می آیید در بافق کار ساختمانی خاص انجام می دهید یا می روید نان را می خرید؟

نگاهم این است در مناطق کرمان و سیستان بلوچستان طرف حمام ندارد در لجنزار که دست روغنی در آن نمی شوییم خود را می شوید اینها آیا در اولویت نیست؟!!

مدیر عامل فولاد بافق با بیان اینکه برای مسوولیت اجتماعی قانون و دولت است عنوان کرد: گردنم از مو نازک تر باید پرداخت کنم.

ابویی در پاسخ به مقایسه فولاد بافق با مبارکه گفت: مبارکه اصفهان ۳۰ سال است راه اندازی شده و هنوز معافیت مالیاتی به مبلغ ۲۲ همت دارد.
فولاد مبارکه با دلار ۷ هزار تومان راه اندازی شده و فولاد بافق با دلار ۵۰ هزار تومان

ادامه دارد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page