چاه های آب فولاد بافق تماما دارای مجوز است

دسته: صنعت و معدن
بدون دیدگاه
جمعه - 20 مرداد 1402

 

مدیر عامل مجتمع معدنی صنعت و آهن و فولاد بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه آیا حفاری چاههای آب فولاد بافق با مجوز صورت گرفته است گفت: هنگام خرید فولاد بافق یک بار با نظر کارشناسی ۱۱۵ لیتر آب خریداری کردم و پول پرداخت کردم و بعد گفتند منطقه ممنوعه است.

ابویی ادامه داد: ۷ ماه با بهترین کارشناس ایران در زمینه آب قرارداد بستم تا نقطه گذاری کند و مکان چاه ها را تعیین نماید چرا که می بایست مکانی باشد که حداقل ۲۰ سال بتوان آب برداشت کرد و به کشاورزان منطقه نیز لطمه نزند.

ابویی تصریح کرد: تمام چاه‌ها مجوز دارد بنده برای آب فولاد بافق سه بار پول دادم. اما خوب است بدانید به من گفتند چاه برو چاه بزن، تجهیز کن، خط انتقال را بکش،چاه به نام ما باشد و در برداشت ها از قبض کم می کنیم.به نظرتان چه کسی حاضر است چنین کاری انجام دهد؟

مدیر عامل فولاد بافق خاطر نشان کرد: موضوع در شورای اقتصاد مقاومتی مطرح و حکم داده شد تا ۴ حلقه چاه حفر شود و ما ۳ ماه دنبال مجوز بودیم.

ابویی گفت: زمانی که دستگاه حفاری در منطقه قرار گرفت عده ای که فکر می کردند بدون مجوز دارد حفاری انجام می‌شود شاکی شدند و مسؤلینی که در جریان نبودند این همان چاه های مجوزدار است جلو کار را گرفتند.

مدیر عامل فولاد بافق ادامه داد: به دادستان مراجعه کردیم و عنوان شد که این همان چاه های هست که مجوز حفاری برای آن صادر شده است و سه روز طول کشید تا دستگاه حفاری برگشت.

ابویی عنوان کرد:  طرح فولاد بافق جزو برترین و تک ترین طرح هایی است که در ایران اجرا شده و علاوه بر اینکه دور ریز آب ندارد ۱۴۰ لیتر صرفه جویی آب نیز در کل مجموعه را خواهد داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page