پیام رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق به مناسبت هفته تعاون

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 2 شهریور 1402

بسمه تعالی

ضمن گرامیداشت هفته تعاون  (یکم شهریور لغایت  هفتم  شهریور )   که  با ماه صفر  و ایام حزن و اندوه اهل بیت پیامبر (ص) تقارن یافته . بدینوسیله  تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وافتخار آفرینی های خانواده بزرگ تعاون  را در سطح شهرستان ارج   می نهیم.

از آنجا که آموزه‌های دین مبین اسلام تأکید بر یاری هم‌نوعان، مشارکت در نیکی‌ها و حمایت از مستمندان و نیازمندان دارد  و بدون تردید تعاون احیاگر ارزش‌های دینی مبتنی بر وحدت، مشارکت، و پذیرش مسئولیت اجتماعی بوده و منشأ ظهور بسیاری از خلاقیت‌ها و کارآفرینی‌های شغلی و همچنین  اهرمی مناسب جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی است ،لذا  توسعه بخش مردمی تعاون  همواره مورد توجه قرار گیرد.

امروزه تعاونی‌ها در سطوح  خرد و کلان اقتصاد منطقه  تأثیر  گداشته بطوری که در سطح خرد  ارائه خدمات و انتفاع به اعضا  و در سطح کلان  ارتقای جایگاه بخش و داشتن  نقش موثردر ایجاد اشتعال و افزایش تولید  را میتوان نام برد.

امید است در سالی که به فرمایش  رهبر معظم انقلاب  سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده با همت مضاعف  فعالین  این عرصه، شاهد هم افزایی تمام  بخش های اقتصادی کشور و ارتقای  فرهنگ تولید، کار و تعاون باشیم

علی اصغر نوری شادکام

  رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page