صیانت از ۷۲۴ کیلومتر راه شهرستان بافق وظیفه اداره راهداری است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 شهریور 1402

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت:صیانت و نگه داری ۷۲۴ کیلومتر راه برعهده این اداره است.

عابدی با بیان اینکه مسوولیت نگه داری از بزرگراهها، راههای اصلی، فرعی ،روستایی، حریم راه‌ها و… به عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده است عنوان کرد:نگه داری شامل شانه سازی، ساماندهی، نصب تابلو عمودی ،روکش آسفالت، نصب و مرمت گاردریل و…. است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق به معضل مهم ماسه روبی جاده های قطرم و بافق کوشک بهاباد در محل پل هوایی اشاره و بیان کرد: با توجه به کمبود نیرو بیشترین انرژی باید صرف این مسئله شود.

وی از منابع طبیعی خواست تا طرح مالچ پاشی را برای محور قطرم انجام دهد تا جلوی ورود شن های روان به مسیر گرفته شود.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اداره راهداری به دو قسمت راهداری و حمل و نقل تقسیم می شود خاطر نشان کرد:حمل و نقل نیز شامل دو بخش حمل کالا و جابجایی مسافر است.

وی با بیان اینکه مسافربری عامری تنها موسسه جابجایی مسافر با ۸ ناوگان است عنوان کرد: ۳ سرویس صبح و ۴ سرویس برای برگشت در ساعت‌های ۶:۳۰ دقیقه، ۸:۳۰ دقیقه، ۱۲:۳۰ دقیقه و ۱۴:۳۰ ظهر و همچنین ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ عصر جابجایی مسافران را به عهده دارند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده در ادامه به حمل کالا توسط ۳۸ شرکت حمل و نقل اشاره کرد و گفت:۲۲ شرکت در مجموعه حمل و نقلی کمربندی و ۱۶ درشهرک صنعتی فعالیت دارند که نظارت بر تمام امور آنها بر عهده ما است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page