تردد غیرمجاز ۳۰۰ کامیون در جاده های برون شهری بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 شهریور 1402

 

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: ۳۰۰ کامیون در جاده های برون شهری از جمله سه چاهون و انومالی شمالی تردد غیرمجاز دارند.

عابدی عنوان کرد: کامیون ها و ماشین آلات سنگین که قصد تردد و حمل بار به نقاط برون شهری را دارند باید دارای کارت هوشمند راننده و ماشین باشند.

وی با بیان اینکه حمل بار نیاز به اخذ بارنامه از باربری های سطح شهر دارد بیان کرد:در مسیرهای سه چاهون و آنومالی شمالی بارگیری بدون ضابطه قانونی انجام می شود و تمام اینها به موضوع تامین سوخت از سوی شهرداری مربوط می شود.

عابدی با اشاره به اینکه اگر کامیون‌داران ملزم بودند تا برای تامین سوخت از طریق راهداری اقدام کنند حتما نظارت بیشتری بر روی فعالیت آنان صورت می گرفت گفت:چنانچه پلیس راه اعمال قانون کند ما نیز می توانیم جلوی تردد غیرمجاز را بگیریم اما پلیس راه عنوان می کند که با کمبود نیرو مواجه است.

وی در ادامه به مشکلات اساسی این اداره از جمله کمبود چارت سازمانی و راننده لودر و گریدر اشاره کرد و افزود: افراد به دلیل وجود معادن تمایل ندارند در راهداری بکارگیری شوند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های فعال در سطح شهرستان اشاره ای داشت و عنوان کرد:جاده بافق یزد از محل مسجد ابوالفضل (ع) تا پل هوایی با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی آسفالت شد.

عابدی با بیان اینکه ساخت ۱ کیلومتر و نیم جاده کوشک _ گزستان با اعتبار ۳ میلیارد تومان، تعریض پل و ۳ کیلومتر جاده قطرم با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان،ساخت پل دارستان با اعتبار ۳ میلیارد تومان و ساخت دو تا پل در منطقه سبزدشت در دست اقدام است گفت:اعتبارات استانی ۱۰ میلیارد تومان بود که تمام آن جذب شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page