شتاب و عجله ایمیدرو برای واگذاری برخی از آنومالی های منطقه بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 آبان 1402

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق خبر داد:

شتاب و عجله ایمیدرو برای واگذاری برخی از آنومالی های منطقه بافق

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار “بافق فردا” در رابطه اینکه قضیه واگذاری معادن بافق چیست گفت: شنیده شده ایمیدرو باعجله و شتاب زیاد درحال تهیه اسناد واگذاری بعضی از آنومالی های منطقه بافق است.

محمد رنجبر عنوان کرد:متاسفانه رئیس هیات عامل ایمیدرو در سفر اخیرش به شهرستان بافق  نسبت به مسئولین و مردم بافق بی توجهی و بی حرمتی بی سابقه ای کرد و اصلا  جلسه ای با مسئولین شهرستان برای شنیدن حرف آنها برگزار نکرد.

او با بیان اینکه آقای مهندس کریم نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید موادمعدنی که وی را همراهی می کرد نیز تعجیل داشت تا آقای  موثقی نیا را هرچه سریعتر از شهرستان ببرد تا به جلسه استانداری برساند تصریح کرد: این اقدام در حالی رخ می دهد که توجه به این نکته نمی شود معادنی که توسط آقایان بهره برداری می شود در شهرستان بافق واقع شده است.

رنجبر در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد که معادن بافق برای آبرسانی از دریای عمان و خلیج فارس به کرمان و یزد واگذار شده است بیان کرد:هنوز اطلاعات کافی  دراین مورد حاصل نشده؛ اما اصل خبر که ایمیدرو قصد واگذاری چند آنومالی شهرستان بافق را داردد یروز  شنیده ام.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به قول استاندار برای تامین خوراک و صدور دو رای برای ابطال چرا به صحبت های استاندار بی حرمتی می شود گفت:استاندار در این خصوص پیگیری های خوبی دارد.

 

او افزود:شخص آقای دکتر فاطمی استاندار طبق قولی که به مردم بافق داده اند  پیگیر رفع مشکل خوراک شرکت سنگ آهن هستندامیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه‌برسیم‌.

رنجبر در پاسخ به این سوال که چرا به دور از هماهنگی با نماینده و مسوولین شهرستان این اتفاقات روی می دهد خاطر نشان کرد:متاسفانه ایمیدرو در این خصوص نه با مسئولین شهرستان  ونه با نماینده هماهنگی نکرده است.

خوشبختانه‌ هم مسئولین شهرستان و هم نماینده نسبت به این اقدام ایمیدرو اعتراض کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page