ششمین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بافق برگزار می‌شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 26 آذر 1402

با حضور مسئولان استانی؛

 

ششمین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بافق برگزار می‌شود

 

دبیر هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان بافق از برگزاری ششمین اجلاسیه این مجمع با حضور مسئولان استانی خبر داد.

 

سرهنگ علی تشکری در حاشیه جلسه هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان بافق به برگزاری ششمین اجلاسیه این مجمع اشاره کرد و گفت: ششمین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بافق با تمرکز بر ارتقای کیفی طرح‌ها و برنامه‌ها با حضور جامعه نخبگانی بسیج و شهرستان، اقشار مختلف بسیج، مسئولین ادارات و دستگاه‌ها و همچنین مسئولان استانی برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر فعالیت تخصصی این مجمع با وجود کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز، تصریح کرد: این اجلاسیه با هدف شناخت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود، ارائه راهبردهایی برای حل مسائل و نمایش مانور نخبگی بسیج، هم افزایی و انسجام، ترویج گفتمان، مطالبه‌گری و جریان‌سازی و ارائه عملکرد سالانه برگزار خواهد شد.

 

جانشین فرمانده در امور اقشار و متخصصین ناحیه مقاومت بسیج بافق ادامه داد: در این اجلاسیه، کارگروه‌های تخصصی و هیئت‌های اندیشه‌ورز ضمن احصای دقیق مسائل، به ارائه راهکار برای رفع معضلات و حل مسائل شهرستان در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی خواهند پرداخت.

 

دبیر هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان بافق، اجلاسیه این مجمع را ویترین کار نخبگانی دانست و آن را رزمایش و رویداد شاخص علمی، فرهنگی، نخبگانی بسیج معرفی کرد.

 

شایان ذکر است ششمین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بافق در ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق برگزار می‌شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page