دیجیتال بافق سه شنبه این هفته افتتاح می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 بهمن 1391

به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام ‘سید جواد سلیمانی’ در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی كرد و افزود: اگر بین مسئولین اختلافات جزئی وجود دارد ، به هیچ وجه اختلاف در رابطه با مسئله نظام و مرجعیت نبوده و مردم انقلاب و رهبری نظام را دوست دارند.

امام جمعه بافق گفت: دشمن با تحریم فروش نفت ایران و سایر تحریم وفشار ها خواستند مردم را مقابل نظام قرار دهند كه به لطف خدا در روز 22 بهمن ، تمامی نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان كرد: دشمنان داخلی و خارجی هم امروز با مطرح كردن مسئله مذاكره ایران با آمریكا ، به دنبال رسیدن به اهداف و مقاصد از پیش تعیین شده هستند.

وی همچنین توطئه دشمن را مبنی بر جدا كردن روحانیون از سیاست یاد آور شد و گفت: روحانیت نوكر نظام و ولایت فقیه است و تا آخرین لحظه همانند مردم شریف ، از این مقام عظمی حمایت خواهد كرد.

امام جمعه بافق سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی را گرامی داشت و افزود: این امامزاده واجب التعظیم از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی تصریح كرد: زیارت حرم مطهر ایشان به اندازه زیارت مزارشریف حضرت امام حسین (ع) اجر معنوی دارد.

فراهم كردن زمینه ازدواج آسان ، چگونگی برگزاری مراسم جشن ازدواج ، انتخاب همسر متدین و تربیت فرزندان صالح از دیگر مباحثی بود كه حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آنها پرداخت.

سلیمانی از افتتاح دیجیتال بافق نیز در روز سه شنبه همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) هم خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page