تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 24 فروردین 1392
DSC09120
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق ، ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و مسئول کمیته های انتخابات در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار بافق ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از شرایطی خاصی برخوردار است؛ قطعاً مردم ولایی ایران اسلامی بخصوص مردم شهید پرور بافق در این دوره از انتخابات همانند انتخابات قبل با حضور گسترده و با شکوه توطئه های دشمنان را خنثی و امید دشمنان را تبدیل به یاس خواهند نمود.
“مهدی خاوری”ضمن تشکر از اعضای ستاد انتخابات، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره و اظهار نمود: ضروری است در تمام مراحل کاری تقوا را پیشه نمائیم زیرا افرادی که تقوا داشته باشند خداوند راه نجات پیش رویشان قرار می دهد.
وی یکی از عوامل موفقیت در انتخابات را جلب اعتماد مردم به مجریان دانست و تاکید کرد: با وجود رهبر عزیز انقلاب هیچ جای نگرانی نداریم و مطمئنا این انتخابات نیز با هدایت معظم اله با شکوهتر از گذشته برگزار خواهدشد.

گفتنی است در این شهرستان کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ، فناوری و اطلاعات ، پشتیبانی ، آموزش و کمیته امنیت تشکیل شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page