به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق  ، طی حکمی از سوی مدیرکل پست استان یزد، “عباس زارع بیدکی “به عنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان بافق منصوب شد.
_MG_0003
در این مراسم که در فرمانداری بافق و با حضور معاون امور پستی اداره کل پست استان ، معاون فرماندار و مسئولان اداره پست بافق برگزار شد، “علی محمد عادل” به ارائه گزارش اجمالی از خدمات نوین پستی اشاره کرد و گفت:در حال حاضر 144 دفتر ICT و 71 دفتر خدمات ارتباطی در استان فعال است که از این تعداد ۱5 دفتر ICT و 4 دفتر خدمات ارتباطی در بافق و بهاباد مستقر هستند .
وی با بیان اینکه شرکت پست اجرای طرح های مختلف در جابجایی مرسوله های پستی، نقش مهمی در کاهش سفرهای دورن شهری و برون شهری داشته است، گفت: ارائه خدمات پستی در دفاتر ICT روستایی نقش بسیاری در کاهش سفرهای زائد روستائیان ایفا می کند.
معاون امور پستی اداره کل پست استان یزد با تاکید بر توسعه خدمات فناوري اطلاعات در مناطق روستايي به منظور پوشش بهينه نياز هاي جامعه روستايي از راه اندازی وب آگهی روستایی خبر داد و افزود: حذف واسطه گري در فرايند ،عرضه محصولات کشاورزي وباغباني و کسب جايگاه مناسب در بازار خريد و فروش از جمله اهداف راه اندازي سرويس وب آگهي روستايي است .
_MG_0001
عادل سرویس وب آگهی را یکی از خدمات نوین پستی خواند و گفت: سرویس وب آگهی سرويسي است که طي آن توليد کنندگان محصولات دامداري ،کشاورزي ،باغباني وساير از طريق بستر الکترونيکي و مجازي واقع در دفاتر ICT روستايي مبادرت به انتشار آگهي فروش يا تبليغات جهت عرضه وفروش محصول خود مي نمايد .
به گفته معاون امور پستی اداره کل پست استان یزد ،گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی نظیر خرید الکترونیکی و صندوق پست الکترونیکی از دیگر برنامه هایی است که در راستای استفاده از فناوری های نوین در جهت ارائه خدمت به متقاضیان تدوین شده است.
“علی محمد عادل” با اشاره به چشم انداز بلند مدت توسعه کشور همچنین چشم انداز بخش پست اظهار داشت: برخورداری آحاد جامعه از خدمات پستی رقابتی، باکیفیت، استاندارد و مبتنی بر فناوری پیشرفته و افزایش سهم کشور از بازار جهانی ارتباطات پستی” از اهداف بلند مدت این سند می باشد.
_MG_9999
عادل در ادامه به خدمات نوین پستی اشاره کرد و خاطر نشان کرد : سرویس پست تلفنی 193 و سرویس خرید و فروش اینترنتی از جمله مواردی است که در اختیار شهروندان قرار گرفته که مشتریان این سرویسها می توانند در کوتاهترین زمان ممکن خدمات پستی به نشانی آنان ارسال می شودو در اختیارشان قرار می گیرد.
معاون فرماندار بافق در ابتدای این نشست ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و خوش آمد گویی، با تاكيد بر اينكه بحث اعتماد داشتن و اعتماد كردن در پست يك قضيه بسيار مهم است گفت: بايد تلاش گردد تا اين اعتماد در بين مردم داراي ارزش بوده و ارزش خود را حفظ نمايد و طبيعتاً خلاقيت و نوآوري به دنبال تحول و دگرگوني است و شادابي را در اداره و جامعه بوجود مي آورد.
“علی اصغر رنجبر” از زحمات حسین برات در طول چندين سال خدمت تشكر و قدرداني نموده و ابراز اميدواري نمود كه با حضور مدير جديد تحولات جديدي نيز در اداره پست منطقه بوجود آيد.
در ادامه عباس زارع بیدکی به برنامه های خود در اداره پست بافق اشاره کرد و گفت : توسعه خدمات الکترونیک نوین پستی ، تجهیز و بستر سازی دفاتر ICT روستایی و تعامل با ادارات جهت ارائه خدمات پستی از جمله برنامه هایی که امیدوارم با همت و پتشکار همکاران و مردم فهیم بافق به نتیجه ای رضایت بخش برسد.
در پایان این مراسم طی حکمی ” عباس زارع بیدکی” به عنوان رئیس جدید اداره پست بافق معرفی و از زحمات “حسین برات” مدیر اسبق تقدیر شد.