تامین آب پایدار صنایع جوارمعدنی از مزایای فاضلاب شهری بافق است

دسته: اقتصادی , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 خرداد 1392

مهدی دهقان خاوری در گفتگوی اختصاصی با «بافق فردا» در زمینه مشکلات و  مسایل مطرح شده در خصوص کارخانجات تعمیرات لوکوموتیوبافق گفت: با پیگریهایی صورت داده شد در روزهای آتی نشستی با حضور مدیر کارخانجات و یکی از مسئولین کشوری راه آهن در خصوص مشکل عدم بکارگیری نیروهای بومی و جذب نیروهای غیربومی  از سوی شرکت های پیمانکار طرف قرارداد با این کارخانه و برخی مسایل و مشکلات  این مجموعه داریم.

فرمانداربافق در خصوص طرح فاضلاب شهری بافق  خاطرنشان کرد: روز گذشته در دفتر ثمره هاشمی مدیرعامل آبفای کشور قرارداد این طرح منعقد و مقرر گردید شرکت سنگ آهن ظرف 36 ماه نسبت به اجرای این پروژه اقدام نماید.

وی گفت:  این طرح دارای نفع دوسویه شامل رفع مشکل نفوذ آلودگی به آبهای زیرزمینی و همچنین مشکل نشست ساختمان ها و  نیز بهره از پساب این طرح در صنعت است.

 فرمانداربافق با اشاره به میزان اندک بارندگی در شهرستان بافق، افزود: تامین آب پایدار و ماندگار برای طرح های صنعتی و جوارمعدنی از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

وی یادآورشد: در این نشست؛ ثمره هاشمی مشاور وزیر و رئیس آبفای کشور،  نوروزی معاون استاندار یزد، رئیس  و معاون آبفای استان، امام جمعه و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، مدیر آبفای شهرستان و شهردار و  رئیس شورای شهربافق و برخی دیگر مسئولین حضور داشتند.

وی با اشاره به اهمیت این طرح، افزود: پس از تجهیز کارگاه و شروع عملیات این طرح مراسم کلنگ زنی با حضور مسئولین  را در برنامه داریم.

دهقان خاوری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح  120 لیتر در ثانیه آب استحصال می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page