روزهای گرم تابستان با یاد گلهای بهار روستای قطرم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 11 تیر 1392
بهار، یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

بهار ، تداعی سخاوت آسمان ، تبسم گل ها ، هیاهوی پرندگان ، رویش ، زیبایی و جوانی است . بهار فصل دگرگونی است . طبیعت خزان شده به ناگاه به امر خداوند سر از خاک بر می آورد و زنده و با طراوت می شود .

 

 در اندیشه اسلامی ، طبیعت ، آفریده خداوند و جلوه رحمت بی پایان اوست . در آیه 65 سوره نحل می خوانیم : ” خداوند از آسمان آبی فرستاد و زمین را پس از آنکه مرده بود، زندگی بخشید. در این، نشانه روشنی است برای کسانی که گوش شنوا دارند. “

تصاویری که مشاهده می کنید توسط آقای محمد خالقی قطرمی از طبیعت زیبای روستای قطرم در بهار امسال گرفته شده که دیدن آن در این گرمای طاقت فرسای تابستان کویر خالی از لطف نیست. در ضمن ایشان دستی هم در طراحی و گرافیک دارد و تا حالا چند نمونه از کارهایش را نیز برای ما ارسال نموده  که در مناسبت های مختلف از آنها در سایت استفاده نموده ایم. جا دارد در اینجا از این هنرمند خوش ذوق روستا تقدیر و تشکر نموده و آینده ای روشن و پر از موفقیت و پیروزی از درگاه ایزد منان برایشان آرزو نماییم.

وبسایت قطرم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page