بسیج بافق پیشگام در تحقق جهاد اقتصادی است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 تیر 1392

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد،  در نشست کمیته پشتیبانی و هماهنگی اردوهای طرح هجرت 3 شهرستان بافق که با حضور معاون فرماندار بافق و مسئولان بسیج سازندگی استان و شهرستان در سالن فرمانداری بافق برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حماسه اقتصادی، فرهنگ سازی و ایجاد زمینه برای استفاده مردم از ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان بافق را از اهداف طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

سرهنگ علی موسوی همچنین از آمادگی بسیج برای همکاری در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بافق خبر داد و افزود: بسیج سازندگی همواره پیشگام در جبهه اقتصاد مقاومتی برای تحقق حماسه اقتصادی است.

سرهنگ موسوی همچنین ظرفیت‌های شهرستان بافق را برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی خوب توصیف کرد.

فرمانده بسیج ناحیه بافق نیز در این نشست با بیان اینکه حرکت جهادی اقتصاد مقاومتی همکاری همه نهادها را می‌طلبد، عنوان کرد: با توجه به تاکید رهبری به مباحث اقتصادی و با توجه به نامگذاری سال 92 و با نظر به اینکه حماسه سیاسی را پشت سر گذاشته‌ایم، اکنون همه نهادها باید برای خلق حماسه اقتصادی بسیج شوند.

بمانعلی بافقیان افزود: طرح گفتمان در بحث اقتصاد مقاومتی در شهرستان ضرورتی است که در این راستا باید گام برداریم.

باقیان با تجلیل دست‌اندرکاران اردوهای جهادی و طرح هجرت گفت: این حرکت موجب می‌شود تا درد و نیاز مردم و نیازمندان از نزدیک لمس شده و موجب می‌شود گفتمان اقتصاد مقاومتی در شهر نهادینه شود.

در حاشیه این نشست، معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر و دبیر قرارگاه بسیج سازندگی استان یزد به همراه جمعی از مسئولان بسیج شهرستان از طرح‌های اجرا شده در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در بافق بازدید کردند.

کارگاه پخت نان سنتی که توسط یک طلبه بافقی در راستای ایجاد اشتغال، تولید کود ورمی کمپوست و استخرهای پرورش ماهی بافق از دیگر طرح‌هایی بود که مسئولان بسیج استان از آن بازدید کردند و در جریان روند کار این طرح‌ها قرار گرفتند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page