پیست موتور سواری بافق را دریابید

دسته: عمومی , ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 30 تیر 1392

پیست موتورسواری بافق، طرحی که سالیان درازیست در خصوص احداث آن می شنویم ولی روند اجرا و احداث آن چندان موفق و مطلوب نبوده است.

IMG_1189

ایجاد این پیست یکی از خواسته های جوانان علاقه مند سالهای گذشته و امروز این ورزش پرتحرک و هیجان آور است، ولیکن متاسفانه در پیچ و خم  اما و اگرها معطل مانده است.

IMG_1129

نداشتن مکان مناسبی برای تخلیه هیجان جوانان علاقه مند باعث شده خیابان های شهر جای خالی این پیست موتورسواری را پر نمایند و شاهد عملیات های موتورسواری خطرناک جوانان در خیابانهای شهر باشیم.

صدها جوان علاقه مند به ورزش و روند صعودی خرید موتورهای مخصوص اینگونه پیست ها  در شهرستان ضرورت تصمیم گیری جدی تر را می طلبد.

اکنون که برخی جوانان علاقه مند دیروز پا در رده میانسالی گذارده اند امیدواریم با همت مسئولین و تصمیم گیران ذیربط اجرای سریعتر این طرح در دستورکار قرار گیرد.

گرایش جوانان در سالهای اخیر به مواد اعتیادآور بویژه از نوع روانگردان و شیمیایی معظلیست که از سوی دیگر مسئولیت دست اندرکاران و تصمیم گیران در زمینه ورزش  و سرگرمی های جوانان را به مراتب سنگین تر می کند.

امیدواریم دلایل  کندی روند احداث این طرح ورزشی را در آینده نزدیک از سوی مسئولین ورزشی و غیرورزشی دست اندرکار شهرستان برای خوانندگان مطرح و مشکلات این طرح بزودی رفع شود.

IMG_11111111121147


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page