اختتامیه والیبال بانوان روستایی و عشایری در بافق

دسته: عمومی , ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 3 آذر 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، مراسم اختتامیه مسابقات والیبال روستایی ویژه بانوان با حضور فرماندار ، بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولان بافق در سالن ورزشی تختی برگزار شد .

گفتنی است این دوره از مسابقات به مناسبت هفته بسیج و با حضور 11 تیم از مناطق مختلف در مجموعه ورزشی تختی بافق برگزار شد که در پایان تیم  شهید حسینی شیطور عنوان نخست این رقابت ها را به خود اختصاص داد، تیم امید بشکان بر سکوی دوم مسابقات ایستاد و تیم جزستان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بخشدار مرکزی بافق در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با تاکید بر حضور پررنگ بانوان در عرصه عای مختلف سیاسی ، فرهنگی و ورزشی یادآور شد: بانوان به عنوان محورهای اصلی خانواده نقش اساسی در تبیین فرهنگ ورزش دارند و تجربه نشان داده که بانوان هر چقدر بیشتر در بیرون از خانه مشغول باشند، در منزل کمتر بی رغبتی از خود نشان می دهند.

“سید ابراهیم حسینی” افزود: ورزش باعث می شود روحیه بانوان تغییر یابد و در منزل تاثیر بسزایی روی فرزندان و همسر داشته باشند

رئیس هیات ورزش روستایی و عشایری بافق ضمن اشاره به استقبال پرشور بانوان روستایی در این سری از مسابقات گفت : کمبود وسایل و نبود سالن های ورزشی در روستاهای بخش مرکزی دلیل برگزاری این سری از مسابقات در مرکز شهر می باشد که امیدواریم بحث تامین بودجه و اعتبارات هیات ورزش روستایی و عشایری در این مورد دیده شود.

حسن آتش افروز رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در ابتدای این آئین ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج، گفت: حضور بانوان در صحنه های ورزشی، سلامت خانواده و در نهایت جامعه را بیمه می کند.

در پایان این آئین، به تیم های برتر لوح تقدیر، تندیس مسابقه و کاپ قهرمانی اهدا شد و از داوران مسابقات نیز تجلیل بعمل آمد.

IMG_1972 IMG_1974


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page