رئیس ورزش و جوانان بافق: همکاری ادارت و نهادها در زمینه ورزش و اوقات فراغت ضروری است

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 27 خرداد 1393

رئیس ورزش و جوانان بافق  با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب و مطلوب برای اوقات فراغت و ورزش نوجوانان و جوانان، افزود: همکاری ادارت، نهادها و مجموعه های مختلف شهرستان در زمینه ورزش و اوقات فراغت ضروری است.

حسن آتش افروز در حاشیه نشست برنامه ریزی اوقات فراغت با هیئت های ورزشی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا» اظهارکرد: کلاس های مختلف تیراندازی با کمان، والیبال، هندبال، فوتبال، اسکیت، و تنیس روی میز در فصل تابستان دایر است.

رئیس ورزش و جوانان بافق افزود: کاراته، تکواندو، شطرنج و ورزش های پهلوانی و زورخانه ای نیز از دیگر ورزش ها در برنامه است.

وی با بیان این مطلب که عمده برنامه ها برای 2 گروه دختران و پسران است، گفت: این کلاس و دوره ها برای مقاطع مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان و غیره برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برنامه ریزی هیئت های ورزشی در رشته های مختلف برای بیش از 2 هزار نفر پیش بینی و انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که اوقات فراغت محدود به تابستان نیست و باید برای طول سال برنامه ریزی نمود، گفت: برگزاری اردوها و مسابقات داخلی در این دوره ها از جمله موارد جانبی این برنامه تابستانی است.

هزینه ورزش باید در سبدخانواده ها قرارگیرد

آتش افروز با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب و مطلوب برای اوقات فراغت و ورزش نوجوانان و جوانان، افزود: همکاری ادارت، نهادها و مجموعه های مختلف شهرستان در زمینه ورزش و اوقات فراغت ضروری است.

رئیس ورزش و جوانان بافق با اشاره به ضرورت قرارگرفتن هزینه ورزش در سبد خرید خانواده ها، عنوان کرد: خانواده ها در راستای سلامت و تندرستی جوانان و نوجوانان یک برنامه مستمر را برای ورزش فرزندان مدنظر داشته باشند.

کمبود بودجه و اعتبار، عدم بهره مدیران برنامه ریز از نظر ومشاوره پیشکسوتان ورزش، عدم حمایت از تیم های شهرستان و هزینه های زیاد تیم داری مشکل فضا و امکانات برخی از مسایل بیان شده هیئت های ورزشی در این نشست بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 10:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
شما به نکته بسیار دقیق و حساسی اشاره نمودید:ورزش و اوقات فراغت مختص به فصل تابستان نیست وباید برای طول سال برنامه ریزی کرد.
بله همه باید به این باور برسیم برای برخورداری از یک زندگی ایدئال، یکی از ارکان اصلی پایداری آن پرداختن به ورزشه .به ورزش تن خود نیرو کنیم.
آقای آتش افروز کاش افراد خیر در زمینه ساخت و تکمیل طرحهای ورزشی پیش قدم میشدن .

You cannot copy content of this page