تقدیر از پیشکسوت تئاتر بافق

دسته: اجتماعی , استان , عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 تیر 1393

ناصر سروی unnamed.jpg1 unnamed

به گزارش بافق فردا  . به نقل از روابط عمومی حوزه هنری یزد :

تقدیر از پیشکسوت تئاتر بافق

رئیس حوزه هنری استان یزد از ناصر سروی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر شهرستان بافق تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: ناصرامامی میبدی رئیس حوزه هنری یزد در حاشیه بازدید از تمرین نمایش “وقتی جنگ تموم بشه بر می گردم” در بافق، با اهدای لوح تقدیر از سال ها تلاش و فعالیت ناصر سروی در عرصه تئاتر این شهرستان و کشف و آموزش استعدادهای جوان قدردانی کرد.
امامی میبدی در این مراسم که جمعی از هنرمندان حضور داشتند ضمن آرزوی توفیق برای این هنرمند گفت: بی شک رشد و تعالی هنر از جمله هنرهای نمایشی مرهون تلاش هنرمندان دلسوز و پیشکسوتی است که عمر خود در این مسیر صرف نموده اند و امروز باید قدردان آنها باشیم.
وی همچنین تئاتر را از نافذترین و اثر بخش ترین هنرهایی دانست که دریچه ای برای تغییر و رسیدن به آرامش روحی و روانی را پیش روی انسان ها می گشاید.
ناصر سروی علاوه بر فعالیت در عرصه تئاتر در سريال های “همدوماد”، “آقای آگاه”، “حلقه گمشده” و … نیز بازی کرده است.
گفتنی است: نمایش “وقتی جنگ تموم بشه بر می گردم”نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی رضا رحیمی به صورت بازی دونفره برای شرکت در اولین جشنواره استانی تئاتر جوان “سوره ماه” در یزد آماده می شود. لازم به ذکر است امامی میبدی و علی جاور در حاشیه این بازدید از گروه تعزیه خادم الزهرا مبارکه نیز که در اجرای تعزیه “غریب مدینه” که برای شبهای قدرآماده می شود تقدیر وتشکر نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page