سرپرست هلال احمربافق خبرداد: شرکت 1300 نفر در دوره های تابستانی هلال احمربافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 27 مرداد 1393

سرپرست جمعیت هلال احمربافق با اشاره به برگزاری دوره های مقدماتی و تخصصی از سوی این جمعیت، عنوان کرد: امسال انتظار شرکت نزدیک به 1300 نفر در این دوره ها را داریم
جعفر حسن پور در گفت و گو با خبرنگار «بافق فردا»  اظهارکرد: دوره های آموزشی امداد و نجات با توجه به فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست جمعیت هلال احمربافق افزود: جوانان و علاقه مندان با شرکت در دوره های آموزش امداد و نجات، و فراگیری تخصص های مختلف به تیم های امداد و نجات شهرستان می پیوندند.
وی گفت: دوره های آموزشی مقدماتی امداد و کمکهای اولیه، دوره های تکمیلی امداد و نجات و همچنین آموزشهای تخصصی نجات در جاده، نجات در کوهستان و آوار برای برادران و خواهران برگزار می شود.
حسن پور خاطرنشان کرد: آموزشهای داوطلبی، شناخت حوادث و کسب مهارتهای زندگی از دیگر سرفصل های دوره های آموزشی در فصل تابستان است.
وی با بیان این مطلب که سال گذشته بیش از1100 نفر در دروه ها و کلاس هاس مختلف این جمعیت شرکت کردند، عنوان کرد: پیشی بینی و انتظار افزایش نزدیک به 20 درصدی علاقه مندان و شرکت نزدیک به 1300 نفر در این دوره ها را داریم.
حسن پور بیان کرد: جمعیت هلال احمر یک سازمان عام المنفعه و مردمی و خدمت رسانی، آموزش، ارتقاء سطح آگاهی مردم، و امداد و نجات از خدمات این نهاد مردمی محسوب می شود.
وی گفت: جوانان و علاقه مندان می توانند با عضویت در این نهاد به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر بپیوندند تا پس از سازماندهی در لحظه های دشوار یاور هموطنان باشند
سرپرست جمعیت هلال احمربافق خاطرنشان کرد: جوانانی که موفق به اخذ گواهینامه نجات در جاده شوند می توانند بصورت حق الزحمه ای با پست امداد جاده ای شهدای امدادگر شهرستان همکاری داشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page