اقدامات وزارت اطلاعات سد محکمی در برابر دشمن است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 19 مهر 1393

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در آئین نمازجمعه این هفته بافق، پیرامون مسئله امامت و ولایت اظهار کرد: رسول گرامی اسلام در آغاز دوران زندگیشان مسائل مربوط به امامت و ولایت را مطرح می‌کنند و در پایان دوران زندگی با برکتشان نیز در حجة الوداع، علی ابن ابی طالب علیه السلام و کسانی که بناست پس از ایشان به عنوان امام در جامعه رهبری مردم را در دست بگیرند را با القاب و نام معرفی می‌نمایند.

امام جمعه بافق با اشاره به صفات ائمه اطهار علیهم السلام گفت: امام حجت خدا بر روی زمین و خلیفة الله است، معصوم بوده و ناظر بر اعمال و کردار مردم می‌باشد، همچنین از تمامی اندیشمندان و علما در همه ادوار زندگی اعلم و داناتر است.

وی فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام هادی علیه السلام را تبریک گفت و بیان کرد: طبق روایتی از دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، با مردم دوست بودن نیمی از خرد و اندیشه است.

این روحانی همچنین با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، به خطبه غدیر اشاره کرد و گفت: حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در این خطبه فضائل و مناقب حضرت امیرالمومنین علیه السلام را تشریح نموده و مردم را سفارش کردند تا در هر حال مطیع حضرت ایشان و جانشینانشان باشند.

سلیمانی تاسیس وزارت اطلاعات در 30 سال قبل را یادآور شد و بیان کرد: امام خمینی(ره) ماموران اطلاعاتی را به عنوان سربازان گمنام معرفی کردند و در حقیقت اقدامات وزارت اطلاعات سد محکمی در برابر دشمن است.

خطیب جمعه بافق افزود: مقابله با دشمنان نظام، خنثی نمودن توطئه‌های علیه نظام، مبارزه با فرقه‌های عرفان‌های کاذب، جلوگیری از نفوذ دشمن، برخورد با دسیسه‌های هرمی و بسیاری موارد دیگر از جمله خدمات ارزنده نیروهای اطلاعاتی است.

وی به اتمام هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امنیت جزو اصلی‌ترین نیازهای یک جامعه است که برادران نیروی انتظامی شبانه روز در تلاش هستند و این مهم را برایمان به ارمغان آوردند.

دعوت از مردم به جهت مشارکت در جشن عاطفه‌ها و نیز حضور در بازخوانی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر که روز دوشنبه در منطقه غدیر بافق برگزار می‌شود از دیگر موارد بود که امام جمعه بافق به آن‌ها اشاره کرد.

همچنین در پایان آئین عبادی سیاسی امروز، سرهنگ دوم فرهاد بیگلری فرمانده انتظامی شهرستان بافق در سخنانی کوتاه به بیان عملکرد یکساله این نهاد پرداخت و از کاهش آمار تصادفات و جرائم در این شهرستان خبر داد

منبع: خبرگزاری تسنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page