بازديد فرماندار بافق از مجتمع کارگاهي نگهداري و تعميرات اساس لکوموتيو

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 3 آذر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ “سيد مهدي طلايي مقدم” فرماندار شهرستان به اتفاق مدير کارخانجات تعميرات لکوموتيو بافق از مجتمع کارگاهي نگهداري و تعمير اساس لکوموتيوهاي GE واقع در شهرک صنعتي مبارکه بازديد و از فعاليت هاي شرکت فني مهندسي بافق شهاب مطلع شد.

مدير عامل شرکت فني مهندسي بافق شهاب در اين بازديد با اشاره سوابق اجرايي ايت شرکت گفت: شرکت بافق شهاب در سال 73 شروع به فعاليت کرده است که با ورود به شبکه ريلي کشور در سال 90 تا کنون با انعقاد 4 قرارداد در قالب نگهداري و تعمير لکوموتيوهاي GE فعاليت دارد.

” رضا محمدي” افزود: طي چهار سال اخير بيش از 150 دستگاه لکوموتيو GE توسط اين شرکت تعمير و نگهداري شده است که بيشتر در حوزه تعمير اساس بلوکه موتور لکوموتيو و تعمير اساس گيربکس مي باشد.

وي به معرفي مجتمع کارگاهي پروژه نگهداري و تعمير لکوموتيوهاي GE پرداخت و گفت: اين مجتمع شامل کارگاههايي از قبيل : ترکشن موتور ، سيلندر ، سرعتنما و الکترونيک ، برق ، مکانيک ، ترمز و شاتون پيستون مي باشد که در شهرک صنعتي مبارکه اين مجتمع مشغول به فعاليت است.

محمدي به برنامه هاي توسعه و افق آينده شرکت فني مهندسي بافق شهاب اشاره کرد و تصريح کرد : تعمير توربوشارژ لکوموتيو GE از جمله برنامه هاي آينده ي اين شرکت مي باشد که مي تواند توسط کارشناسان و متخصصان مجرب بومي به اين مهم دست پيدا کنيم.

در حاشيه اين بازديد پس از بحث و تبادل و نظر فرماندار و هيات همراه در خصوص توسعه کارخانجات تعميرات اساس لکوموتيو تصميماتي اخذ شد.

New5633 New5640 New5657 New5667 New5673 New5674


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page