اولین تمبر اختصاصی همایش پیاده ر وی خانوادگی دربافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 11 بهمن 1393

Copy-of-ok38

به گزارش روابط عمومی اداره پست شهرستان بافق دیروز درهمایش بزرگ پیاده روی شهرستان بافق برای اولین بارچاپ تمبر اختصاصی این همایش بزرگ درشهرستان بافق صورت گرفت.
عباس زارع بیدکی رئیس اداره پست شهرستان درخصوص این تمبر گفت:
چاپ این تمبر با همکاری ودرخواست فرماندداری شهرستان بافق وبا طرح تنظیمی این اداره صورت پذیرفت که درآن به تمام ظرفیت های شهرستان توجه شده است که درمتن تصویر از تصاویر اماکن تاریخی ومذهبی ظرفیتهای معدنی وریلی وجاذبه ای گردشگری شهرستان وهمچنین تصویر یوز آسیایی که تنها زیستگاه امن آن شهرستان بافق اعلام گردیده است استفاده شده است وبه آرم برنامه صبح ونشاط وعبارت دهه فجر گرامی باد مزین گردیده است.
درچاپ این تمبر از نوع کاغذ مرغوب تمبر استفاده گردیده و قیمت و ارزش اسمی هرقطعه تمبر دوهزارو دویست ریال درج گردیده و به تعداد یکصد برگ به چاپ رسیده است.

DSCF2170
درادامه زارع بیدکیاعلام کرد از تمبر یوز آسیایی نیز دربرنامه دیروزنیز رونمایی شد که به علت ذیق وقت هردوتمبر دریک صفحه ویک زمان رونمایی گردید و از طریق شبکه های س و شبکه جهانی جام جم نیز پوشش خبری داده شد. ایشاندرپایان اعلام نمود که برنامه دیگری در خصوص چاپ تمبر درشهرستان درحال پیگیری است که انشاءا… در آینده نزدیک مجددا شاهد آن خواهیم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
عظیمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 شهریور 1396 - 9:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام، مجموعه دار تمبر های اختصاصی هستم،تمبر چاپ شده در خصوص همایش پیاده روی شهرستان بافق و سایر تمبرهای اختصاصی چاپ شده مربوط به استان شما را چگونه و از کجا می توانم تهیه نمایم – باتشکر ۰۹۱۴۴۱۶۵۱۳۲عظیمی

You cannot copy content of this page