امدادگران و نجات گران هلال احمردر ایام نوروزآماده همکاری و خدمت رسانی به هموطنان هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 16 اسفند 1393

image_88361

رئیس جمعیت هلال احمربافق با اشاره به فعالیت بیش از 80 امدادگر، نجات گر و راهنما در ایام نوروز، گفت: امسال علاوه بر پست ثابت امداد و نجات سه راهی سه چاهون یک پست سیار نیز در محل این جمعیت دایر می شود.

جعفر حسن پور در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهارکرد: برنامه های مختلفی در بخش های راهنمایی، امدادرسانی و سایر خدمات برای مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه 94 در دستورکار این جمعیت قرار دارد.

رئیس جمعیت هلال احمربافق با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰ امدادگر و نجات گر در ایام نوروز، افزود: امسال علاوه بر پست ثابت  امداد و نجات سه راهی سه چاهون یک پست سیار نیز در محل این جمعیت دایر می شود.

وی گفت: امدادگران و نجات گران این جمعیت در این ایام بصورت شبانه روزی آماده همکاری و خدمت رسانی به هموطنان و مسافرین نوروزی هستند.
حسن پور با اشاره به فعالیت بیش از 20 نفر از دواطلبین جوانان این جمعیت برای راهنمایی مسافرین نوروزی، افزود: طرح راهنمای مسافرین نوروزی باعنوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین باشعار «بی گداربه جاده نزنیم، ظریف برانیم» در روزهای پایانی سال و ابتدای سال جدید در ورودی شهر بافق اجرا می شود.

وی افزود: نماز خانه، توزیع برشورهای راهنمایی و ارایه نقشه شهر به مسافرین جهت بازدید از اماکن دیدنی، تاریخی و مذهبی و دیگر مکان های عمومی شهرستان، از برخی خدمات قابل ارایه در این پست است.

 

رئیس جمعیت هلال احمربافق ضمن آرزوی سفری بی خطر برای مسافرین نوروزی، گفت: امیدواریم مسافرین نوروزی با در نظر گرفتن توصیه های ایمنی سفر خوبی داشته باشند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page