جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 شهریور 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ دومين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و اعضاي كارگروه به منظور ارائه گزارش در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين نشست ضمن تأکید بر لزوم ثبت اطلاعات متقاضيان اشتغال شهرستان در سامانه رصد و مراكز كاريابي خواستار تلاش و همكاري دستگاههاي اجرائي شهرستان در زمينه ايجاد اشتغال شد.

سيد مهدي طلايي مقدم بر شناسايي هر چه بيشتر صنايع و مشاغل بومي منطقه تاكيد و اظهار اميدواري كرد: اميدواريم با شناسايي پتانسيل ها و مشاغل مورد نياز زمينه حضور سرمايه گذاران بخش خصوصي را فراهم آوريم.

وي كارآفريني را بسيار مهم و حياتي خواند و تصريح كرد: مردم و دستگاهها نبايد تمام تمركز خود را به بحث مزد بگيري اختصاص دهند ، بايد از فرصتهايي كه در منطقه مغفول مانده در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال استفاده نمايند.

فرماندار بافق با اشاره به فرصتي كه صندوق كارآفرين اميد براي ارائه تسهيلات به مشاغل گروهي در جهت بستر سازي اشتغال و كارآفريني در اختيار شهرستان گذاشته بر ضرورت استفاده مطلوب همگان تاكيد كرد.

طلايي مقدم با اعلام اينكه بانك هاي شهرستان بافق از بالاترين گردش مالي برخوردار است و مردم شهرستان كمترين بدهي را به سيستم بانكي در استان دارند، گفت : بايد از اين امتياز استفاده كرد و تسهيلات ارزان قيمت با هدف توليد و اشتغال پايدار در اختيار متقاضيان گذاشت.

در ادامه اين نشست مديران ادارات بنياد شهيد ، شوراي شهر ، سپاه ، صنعت ، معدن و تجارت ، بهزيستي ، كارخانجات تعميرات لكوموتيو ، كار ،تعاون و رفاه اجتماعي ، مجتمع معادن سنگ آهن فلات مركزي ، صندوق كار آفرين اميد و جهاد كشاورزي در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمينه طرح هاي اشتغالزايي و جذب متقاضيان گزارشي ارائه دادند.

در پايان مقرر شد كارفرمايان و پيمانكاران متقاضي كار در شهرستان بافق جذب نيروي بومي را در اولويت كاري خود قرار دهند و اداره صنعت، معدن و تجارت زمينه برگزاري همايش فرصتهاي سرمايه گذاري در مهر ماه را فراهم آورد.

IMG_6979 IMG_6985 IMG_6986


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page