برگزاري دوره آموزشي اعضاي شعب اخذ راي در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 اسفند 1394

به گزارش كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ، دوره آموزشي يك روزه اعضاي شعب اخذ راي با حضور فرماندار ، اعضاي هياتهاي اجرايي ، بازرسي ، نظارت و كليه عوامل اجرايي ثبت نام و اخذ راي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تالار آفرينش دانشگاه آزاد اسلامي بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق با تاكيد براينكه شهرستان بافق در تمام انتخابات گذشته ضمن حضور حماسي مردم سربلند بيرون آمده است گفت: خوشبختانه سالم ترين و بهترين انتخابات در سطح استان يزد از آن شهرستان بافق بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام سليماني خطاب به مجريان و ناظرين انتخابات گفت : سعي كنيد با دقت و بدون هيچ دغدغه و با همدلي و صميميت انتخابات برگزار شود و با عمل به قوانين حق هيچ انساني ضايع نشود تا همه سربلند از اين انتخابات بيرون بياييم.

فرماندار بافق در اين دوره آموزشي ، آموزش را به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات معرفي كرد و گفت : در این دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

سيد مهدي طلايي مقدم ؛ کلیه قوانین و مقرارت ، بایدها و نبایدهایی که باید اعضاي شعب و نمایندگان فرماندار در نظر بگیرند را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان كرد:عدم جانبداری از کاندیدای خاص، امانت داری و رعایت حق الناس بايد در تمام شرايط لحاظ شود.

رئيس هيات اجراي انتخابات شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در اين دوره آموزشی که برای مجریان انتخابات برگزار می شود کلیه قوانین بصورت دقیق ارائه خواهد شد تا در روز اخذ رأی بدون کمترین مشکل و شائبه ای روند انتخابات اجرا شود.

در ادامه ميربهبودي كارشناس آموزش ستاد انتخابات استان موضوع و مسائل نحوه راي گيري، نحوه اخذ راي ، فرايند ها و مسائل مربوط به روز انتخابات ، تحويل گرفتن و نحوه پلمپ نمودن صندوق هاي راي و … را براي اعضاي شعب اخذ راي توضيح داد.

گفتني است حدود 1400 نفر در شهرستان بافق برگزار کننده انتخابات هفتم اسفند ماه در سال جاري را بر عهده دارند.

IMG_6803 IMG_6814 IMG_6820 IMG_6834 IMG_6860 IMG_6874 IMG_6942 IMG_6951


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page