تکیه بر صندلی سبز مجلس باعث فراموش کردن مردم نشود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 7 اسفند 1394

گفتگو با رای اولی ها:
تکیه بر صندلی سبز مجلس باعث فراموش کردن مردم نشود
رای اولی ها و شور و شوقی وصف ناپذیر .آنانی که امروز با رنگی نمودن انگشت خود توانستند در سرنوشت سیاسی کشور و شهر خود سهیم باشند. رای اولی ها در ساعات اولیه امروز به پای صندوق های رای آمده و بزرگ شدن خود را تجربه کردند.
منیره اکبری یکی از رای اولی ها ضمن ابراز خوشحالی از این که توانسته برای اولین بار در سرنوشت کشور و شهر خود سهیم باشد گفت: شرکت در انتخابات یک تجربه و وظیفه ملی است . این تجربه باعث می شود تا رای اولی ها برای حضور در عرصه های دیگر زندگی و تصمیم گیری آماده شوند.
وی افزود:حضور پررنگ رای اولی ها باعث ایجاد شور و نشاط در مردم می شود.
اکبری عنوان کرد: اگر کاندیدای پیروز با مردم صادق و یکرنگ باشند مطمئن باشید مردم نیز از آنها پشتیبانی و حمایت خواهند کرد. و با رای بالا آنها را راهی مجلس شورای اسلامی می نمایند. به یقین مردم ولایتمدار و دارالشجاعه بافق با حضور گسترده خود همراه و همگام با دیگر مردم سراسر کشور سرنوشت خود را رقم می زنند.
وی در پاسخ به این سوال که انتظار شما از کاندیدای پیروز میدان چیست بیان کرد: هر آنچه شعار می دهد در واقعیت نیز به آن جامه عمل بپوشاند. و زمانی که بر کرسی سبز مجلس تکیه زد وعده ها و مردم را به فراموشی نسپارد.
در ادامه اسماعیل فتوحی که برای انداختن رای خود به شعبه رای واقع در خیابان شیخ محمد تقی بافقی آمده بود بیان کرد: کسی که به بلوغ فکری و سیاسی رسیده ؛باید برای شهر و کشور خود تصمیم بگیرد. شرکت در انتخابات برای من فرصتی است که با آن می توان در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشم. و از اینکه می توانم قدمی موثر و انشاءالله سازنده در انتخاب مسیر جامعه خود بردارم خوشحال و خرسندم.
وی ادامه داد: با آگاهی تمام به کسی رای می دهم که بتواند از حق شهر و کشور دفاع کند. نماینده مجلس باید فردی تاثیر گذار باشد و بتواند مشکلات حوزه انتخابیه خود و در سطح کلی مشکلی از مشکلات کشور را برطرف سازد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page