کاشت درخت توسط کارگران، کارکنان، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق انجام شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 اسفند 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، در این مراسم که با همکاری روابط عمومی، مدیر پروژه پارک “وحشی بافقی” بیشه در و مدیر عملیات معدنی چغارت، شرکت برگزار شد، کارگران و کارکنان بیش از 500 اصله نهال را غرس کردند.
در این مراسم، سید سعید حسینی مبارکه مدیر پروژه پارک بیشه در گفت: مجموعه پارک “وحشی بافقی بیشه در” تا پایان سال باید سیر کاشت درخت در 5 هکتار، فاز1 آن ادامه داشته باشد، زیرا سهم بسزایی در تلطیف هوا و زیبا سازی این منطقه بکر را دارد وجود این درختان نعمتی بزرگ برای استفاده همشهریان عزیز در فصل تابستان خواهد بود.
وی افزود: درختکاری مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (علیهم السلام) بوده است و چقدر خوب است که تمامی شهروندان در این ایام به کاشت نهال بپردازند.
محمد حسین مرادیان، مدیر عملیات معدنی چغارت نیز گفت: به مناسبت روز درختکاری و به منظور اشاعه فرهنگ والای اسلامی پرسنل قسمت آتشباری چغارت در حرکتی خودجوش اقدام به کشت حدود بیش از 50 اصله نهال از نوع سیب زیتون انجیر و….. در محوطه استخراج چغارت نمودند.
وی گفت بنا به فرموده مقام معظم رهبری،که بمناسبت روز درختکاری فرمودند: ما از مردم خواهش میکنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمّیّت بدهند. «هر ایرانی یک درخت»، تصمیم گرفتیم که به کاشت نهال بپردازیم.

photo_2016-03-06_09-04-52

photo_2016-03-06_09-05-07

photo_2016-03-06_09-04-58


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page