امیدواریم مردم بافق حماسه ای دیگر خلق کنند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 اسفند 1394

فرماندار شهرستان بافق:
امیدواریم مردم بافق حماسه ای دیگر خلق کنند
فرماندار بافق ضمن تشکر از حضور 95 درصدی مردم در انتخابات دوره دهم نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دوره دهم یکی از بهترین انتخابات در طی 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. امیدواریم مردم بافق حماسه دیگری را در روز دهم اردیبهشت ماه سال جدید خلق کنند
سید مهدی طلایی مقدم در هشتمین جلسه پرسش و پاسخ گزارش دهی کارگروه پیگیری مطالبات شهرستان بافق در خصوص بررسی صورتجلسه 9/6/93 اظهار داشت: با همدلی و همراهی تمامی مسئولین توانستیم گام های موثری در رابطه با توسعه و پیشرفت شهر برداریم.
وی افزود: خوشبختانه با سفر ریاست جمهور به استان یزد دید و نگاه نسبت به شهرستان بافق تغییر کرد. و این تغییر به طور واضح در شهر و مسائل مربوط به آن مشهود است.
طلایی مقدم ادامه داد: بافق در استان یزد و تمامی استانهای کشور مطرح شده است. در زمان سفر ریاست جمهوری دستور افتتاح 8 طرح صادر شد. که از این تعداد 4 پروژه با ارتباط زنده و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور شخص ریاست جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه مایه مباهات و افتخار بافق شده است تصریح کرد: حضور 95 درصدی مردم در انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی در طی 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی نظیر است. امیدواریم مردم بافق در روز دهم اردیبهشت ماه سال جدید حماسه دیگری خلق کنند. .
فرماندار با اشاره به افتتاح پروژه گاز رسانی به شهرستان بهاباد بیان کرد: بافق و بهاباد فرزندان یک خانواده هستند. بین بافق و بهاباد جدایی نیست . خرسندیم که امروز پروژه گاز رسانی به بهاباد افتتاح شده است. .
وی در بخشی دیگر ازسخنان خود عنوان نمود: حضور” علی ربیعی” به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مالک 71/5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن یک فرصت ارزشمند برای بافق بود. ما وی را از امروز به عنوان یک همشهری بافقی می شناسیم.
وی ادامه داد: تخصیص اعتبار برای تکمیل فاز 2 بیمارستان 96 تختخوابی حضرت ولیعصر(عج) در نظر گرفته شد.
فرماندار بافق در پایان اشاره ای به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت و بازدید از طرح های صنایع جوارمعدنی داشت و گفت: نگرانی های شهرستان در رابطه با شروع ساخت طرح گندله وتامین خوراک حل وفصل گردید..


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page