بازدید مدیر عامل شرکت از پیشرفت فاز 1 پارک وحشی بافقی( بیشه در+تصاویر)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 26 اسفند 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، صبح امروز مدیر عامل شرکت پس از کاشت نهال در محوطه اداره مرکزی شرکت، از پروژه پارک تفریحی وحشی بافقی( بیشه در ) به صورت سرزده  بازدید نمود.
مدیر پروژه پارک وحشی بافقی( بیشه در) با ارائه گزارشی به مدیریت شرکت اظهار داشت: در فاز یک  محوطه پارک  وحشی بافقی(بیشه در) با ایجاد فضای سبز و درختکاری، احداث پل زیرگذر، نصب برج های نور، احداث سرویس های بهداشتی، و ایجاد ابشار در تعطیلات نوروز تفرجگاه خوبی برای همشهریان عزیز و بخصوص کارکنان شریف شرکت سنگ آهن خواهد بود.
سید سعید حسینی مبارکه گفت: لازم می دانم از زحمات و مساعدتهای مدیر عامل شرکت با وجود مشکلات مالی و عدم نقدینگی، همیشه راهگشای ما در این مسائل و مشکلات موجود بوده تقدیر و تشکر نمایم.
همچنین مدیر عامل شرکت نیز گفت: جهت ایجاد فضای مفرح برای استراحت همشهریان سعی برآن است که برای سال جدید امکانات رفاهی همشهریان در فاز1 آماده شود.

محمد جواد عسکری کار در محیط معدن را سخت دانست و اظهار داشت: کارکنان و کارگران  شرکت سنگ آهن پس از یکروز کاری در معدن می تواند با حضور در اماکن تفرجگاهی و تفریحی اعم از پارک تفریحی آهنشهر، پارک صدف، فضای سبز بلوار، فلکه قارچ و….. از امکانات پارک وحشی(بیشه در) نیز استفاده کرده و به استراحت بپردازند.

DO3P0491

DO3P0496

DO3P0497

DO3P0508

DO3P0520

DO3P0525

DO3P0529

DO3P0535

DO3P0545


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page