باحضور در دفتر امام جمعه بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق سال نو را تبریک گفت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 فروردین 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی،در اولین روز کاری شرکت در سال جدید، مدیر عامل شرکت باحضور در دفتر امام جمعه سال نو را به ایشان تبریک گفت .
محمد جواد عسگری در این دیدار اظهار داشت : ما با افتخار می توانیم بگوییم درسایه وفاق و همدلی مسولین،مردم و همکاران بنده در شرکت برخی از پروژه های توسعه ای شرکت باحضور وزیر محترم رفاه کار و امور اجتماعی در اواخر اسفند ماه سال گذشته در بافق به میزان سرمایه گذاری 305 میلیارد تومان را افتتاح کنیم که حضور ایشان و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در یک روز همزمان در بافق موجبات خیر و برکت و سرعت در روند طرحهای عمومی و توسعه ای شرکت بود.
وی همچنین اظهار داشت، بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دستور کار برای طرحهای توسعه ای داریم که امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بتوانیم در سایه همین وحدت و وفاق به سرانجام برسانیم و سایه پرازبرکت و پیشرفت را برای شرکت شهر داشته باشیم .
حجه الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق نیز ضمن تبریک سال نو اظهار داشت : با اینکه امسال بنابه فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامیده شده ، شاهد اقدامات توسعه ای بی نظیری در شرکت سنگ آهن بود ه ایم.

photo_2016-03-26_16-14-29

photo_2016-03-26_16-14-39

photo_2016-03-26_16-14-44


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page