شهرستان بافق جهت بالابردن ارتقا سطح ورزشکاران بافقی از مربیان کره بهره می برد

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
یکشنبه - 29 فروردین 1395

2

سرپرست هیات تنیس روی میز استان یزد صبح امروز 28فروردین ماه همراه با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و مدیرعامل باشگاه سنگ آهن از سالن اختصاصی این باشگاه بازدید نمودند
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ” عباس یزدانی سرپرست هیات تنیس روی میز استان یزددر حاشیه این بازدیداظهار داشت : در جهت ارتقا سطح ورزشکاران تنیس روی میز استان یزد و با دعوت فدراسیون تنیس روی میز کشور و همکاری شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان سه تن از مربیان بین المللی کره به مدت 10روز در استان یزد حضور دارند و به آموزش علاقمندان به این رشته می پردازند .
یزدانی در ادامه افزود : این مربیان به مدت دو روز در تاریخهای 27و28فروردین ماه با حمایت باشگاه سنگ آهن بافق در سالن اختصاصی تنیس روی میز این باشگاه به آموزش علاقمندان این رشته ورزشی می پردازند .
سرپرست هیات تنیس روی میز استان یزد در ادامه گفت : در این تورنمنت دو روزه بیش از 100 نفر از ورزشکاران و علاقمندان این رشته ورزشی در شهرستان بافق از وجود این مربیان بهره برده اند .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
سالاری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 29 فروردین 1395 - 12:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

البته کره داریم تا کره .کره شمالی هم شد جا که رفتین مربی آوردین .

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 29 فروردین 1395 - 3:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ببخشید اگر سنگ پول داره بهتره پول مربیان و پاداش ورزشکارانشو بده که دو ساله پول مردم و میخورید و آب هم روش .
این باشگاه سنگ آهن هم که دیگه هر کی هر کی شده کلا همه اونجا ریس هستند از آبدارچی گرفته تا کارمند زن و مرد برای خودشون برنامه میدن و دستور مخصوصا ورزش بانوان که دیگه شورشو در آوردند نمیدانیم بخاطر چیه که این همه اختلاف و بی برنامگی وجود داره فکر کنم یکی از دلایلش به کار گیری افراد غیر ورزشی در امور ورزشیب باشد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 فروردین 1395 - 1:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر از زحمات هيت تنيس روي ميز بافق و پيگيري هاي مستمر خانم ها رنجبر و پاکزاد, بايد عرض کنم اين دوره با مربيان حرفه اي کره اي بسيار ثمربخش بوده است, من به عنوان يک مربي دراين دوره شرکت کردم و درحد توانم بهره بردم .اميدوارم با تکرار اين دوره ها زمينه ي پيشرفت فرزندان اين منطقه محروم فراهم شود.

حبیبیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 فروردین 1395 - 1:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کشور مهم نیست اصل کاره مربیه.تمرین وکار مربی کره ای بسیار عالی بود.جا داره اینجا از کلیه مسولین که زحمت کشیدن و این فرصت رو برای ورزش دوستان فراهم آوردندتشکر و قدردانی کنیم جناب اقای کاظمی و سرکا خانم رنجبر و یه تشکر ویژه از مربی دلسوز و زحمت کش سرکار خانم پاکزاد.

فتاحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 فروردین 1395 - 12:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
ضمن تشکر از کلیه مسئولین عزیز،
جناب اقای سالاری ، من از ورزشکارای این رشته که در تمرینات شرکت کردن پرسیدم و انها خیلی راضی و خوشحال بودن.گفتن کلی در طی این دو روز از تجربیات و راهنمایی های این مربیها استفاده کردن .
حضور سه مربی بین المللی اونم در بافق کار کوچکی نیست.

You cannot copy content of this page